Trzeci przykład

Analiza sytuacji przed podjęciem współpracy

Jednym z klientów, który skorzystał z naszej oferty abonamentowej, był ośrodek oferujący szeroko pojęte usługi terapeeutyczne w Bydgoszczy. Rozbudowana oferta strony i duża konkurencja – to główne kryteria, do których dostosowaliśmy strategię działania.

W opisanym poniżej case study, przedstawiamy efekty współpracy z naszym klientem w ramach oferty abonamentowej. Po wstępnych konsultacjach, doszliśmy do wspólnego mianownika – ten typ działania będzie najskuteczniejszy. Dlaczego? Abonament oznacza dla klienta kompleksowe czynności zmierzające do wypromowania strony w wyszukiwarce, a także do zwiększenia ruchu i wzrostu świadomości marki wśród internautów.

Co wyróżnia abonament SEO?

  • Stała opłata miesięczna

  • Relatywnie krótka umowa (najczęściej 3 miesiące)

  • Możliwość edycji fraz kluczowych

  • Obszerna analityka internetowa

  • Pozycjonowanie całej strony, nie pojedynczych fraz

W ramach audytu SEO strony internetowej klienta zasugerowaliśmy wprowadzenie koniecznych zmian:

  • wprowadzenie metatagów: description i title

  • rozbudowę treści

  • dodanie nagłówków

  • zagęszczenie tekstu na stronę frazami kluczowymi

  • poprawa błędów w kodzie HTML

  • zmiana adresów URL

  • dodanie atrybutów alt do zdjęć

  • dodanie miasta do stopki

  • rozbudowanie podstron do oferty

Pierwszy miesiąc działań

Wybór przez nas działań optymalizacyjnych i źródeł linkowania był celny. Już po kilku dniach większość fraz kluczowych strony była zaindeksowana w Google, zaliczając dobre wyniki w perspektywie pierwszego miesiąca. Stopniowo zwiększała się ilość wyświetleń i kliknięć w stronę.

a

Screen 1. Miejsca wybranych fraz kluczowych zajmowane przez stronę – początek współpracy: październik 2015 roku.

Rezultaty po 3 miesiącach współpracy

Sprawnie przeprowadzona optymalizacja strony i regularne linkowanie skutowały coraz lepszymi pozycjami w wyszukiwarce Google (screen 2). Intensyfikacja zapytań o usługi klienta i zwiększenie świadomości o istnieniu tego typu firmy internautów w Bydgoszczy – to efekty trzech miesięcy owocnej współpracy.

W porównaniu do sytuacji z października 2015 roku, w styczniu 2016 strona klienta wyświetlała się na 5 fraz w wyszukiwarce w TOP 10.

b

Screen 2. Pozycje zajmowane przez witrynę na dobrane słowa kluczowe – styczeń 2016.

Aktualna sytuacja strony klienta

Systematyczne realizowanie strategii SEO przyniosło spektakularny sukces. Aktualnie frazy pozycjonowanego klienta w 95% są w TOP 10, generując duży ruch i spore korzyści finansowe.

c

Screen 3. Pozycje zajmowane przez stronę na dobrane słowa kluczowe – maj 2016.

Analiza statystyk Google Search Console

d

Screen 4. Informacje zaczerpnięte z narzędzia Search Console, dotyczące wyświetleń, kliknięć oraz średniej pozycji strony w wyszukiwarce Google z ostatnich 3 miesięcy współpracy.

Zgodnie z danymi Google Search Console pozycjonowana firma w skali 3 miesięcy wyświetliła się 27 595 razy, generują 1531 kliknięć. To spora liczba, z której jesteśmy zadowoleni my, a także klient. Dodatkowym, pozytywnym aspektem jest fakt, że nie pozycjonowaliśmy tylko określonych fraz kluczowych, ale całą stronę, dlatego witryna wyświetla się na ponad 50 fraz – to korzyści z kompleksowego działania w ramach abonamentu SEO.

Podsumowanie

Nasza firma kompleksowo podchodzi do działań pozycjonerskich w ramach abonamentu, tworząc optymalne strategie dla klientów.

W abonamencie selekcjonujemy frazy, ale pozycjonujemy całą stronę. Wszelkie działania planujemy z myślą o największych benefitach dla firm. Jest to rozwiązanie długofalowe, ale nad wyraz skuteczne.

 

autoresponder system powered by FreshMail