29 sierpnia 2019
dlaczego google nie indeksuje

Dlaczego Google nie indeksuje Twojej strony?

19 sierpnia 2019
jak certyfikat ssl wpływa na pozycjonowanie

Jak certyfikat SSL wpływa na pozycjonowanie?

25 lipca 2019
Optymalizacja obrazków

Optymalizacja obrazków – jak jest ważna w pozycjonowaniu?

8 lipca 2019
Robots.txt i sekcja META – dlaczego są tak ważne w SEO

Robots.txt i sekcja META – dlaczego są tak ważne w SEO?

18 czerwca 2019
jak zwiększyć trust flow swojej strony internetowej

Jak zwiększyć Trust Flow swojej strony internetowej?

6 czerwca 2019
nagłówki a pozycjonowanie

Nagłówki na stronie a pozycjonowanie – jakie jest ich znaczenie?

24 maja 2019
pozycjonowanie lokalne na czym polega

Pozycjonowanie lokalne – na czym polega?

7 maja 2019
linkowanie wewnętrzne

Jak linkowanie wewnętrzne wpływa na pozycjonowanie?

22 kwietnia 2019
duplicate content

Duplicate content – dlaczego jest tak groźny i jak się przed nim ustrzec?

4 kwietnia 2019
kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega i jak jej uniknąć?

21 marca 2019
fraza kluczowa w nazwie domeny

Fraza kluczowa w nazwie domeny – skuteczna metoda pozycjonowania?

5 marca 2019
artykuł 13

Czym jest Artykuł 13 i dlaczego Google tak bardzo się go boi?

20 lutego 2019
Strony dla prawnika, lekarza i księgowego

Dlaczego prawnik, lekarz i księgowy potrzebują dobrej strony internetowej?

8 lutego 2019

Blog firmowy, a korzyści dla SEO

14 stycznia 2019
zdjecie-glowne

Trendy SEO

Zastanawiasz się co wpływa na pozycje Twojej strony w wyszukiwarce Google? Termin SEO i pozycjonowanie jest Ci znany, ale coraz częściej pojawiają się obcobrzmiące hasła, które niewiele Ci mówią, a chciałbyś wiedzieć […]
21 grudnia 2018
Co wpływa na pozycjonowanie?

Co wpływa na pozycjonowanie strony?

Nie ma jednej gotowej recepty na dobre pozycjonowanie strony w internecie. Jest to złożony proces, na który wpływ ma kilka, jak nie kilkadziesiąt czynników. Działania pozycjonowania zależne są również od indywidualnych predyspozycji […]
13 grudnia 2018
Pozycjonowanie - czy warto?

7 powodów, 😍 dla których warto pozycjonować stronę ✅

Prowadzisz stronę lub sklep internetowy? Zapewne słyszałeś o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google. Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w tego typu działania? Odpowiedzmy – oczywiście! Pozycjonowanie bywa często dźwignią marketingową, która umożliwia niebywały […]
19 listopada 2018
Jak dodać mapę Google do Wordpress?

Jak wstawić mapę Google do WordPress’a?

Zaczynając przygodę z systemem WordPress podczas budowy strony internetowej, potrzebowaliśmy wstawić Mapę Google Map na podstronie “Kontakt“. Mapa była już wygenerowana i nie było możliwości pozyskać dla tej konkretnej mapy kodu API, […]
19 listopada 2018
Checkout Woocommerce

Jak dodać własne pola do checkout w Woocommerce?

Wstęp Bardzo często podczas tworzenia dedykowanego modułu dla klienta, dochodzi do momentu kiedy musimy pozmieniać – dodać lub usunąć pewne nowe pola na podstronie Checkout. Zatem jak to zrobić? W tym artykule […]
25 września 2018
SEOptimer po polsku - opis audytu

Optymalizacja strony internetowej czyli SEOptimer w praktyce

Badając naszą stronę narzędziem online SEOptimer.com otrzymamy ocenę naszej strony w 5 kategoriach: SEO, użyteczność (usability), wydajność (performance), social media oraz bezpieczeństwo (security). Jest to dobry punkt wyjścia aby poprawić podstawowe elementy […]
12 września 2018

Czym jest LESS?

Less jest to nic innego jak dynamiczny arkusz stylów udoskonalony o pewne funkcjonalności takie jak zmienne,importowanie plików, tworzenie zagnieżdżeń, możliwość tworzenia działań arytmetycznych na stylach.
3 września 2018
jak poprawnie obsługiwać klienta

Jak obsługiwać klienta na poziomie ekspert?

Nie pierwszy raz poruszany jest temat obsługi klienta. Jest to na tyle ważny temat, który nie rzadko decyduje o byciu firmy, ale też często jest to element biznesu, który wyróżnia na rynku. […]
22 sierpnia 2018

Podstawowe zasady pomagające tworzyć dobre treści na stronę www

Content Marketing to tworzenie wartościowych, atrakcyjnych i użytecznych treści, które mają odpowiadać na potrzeby określonych odbiorców. W marketingu treści liczą się przede wszystkim historie oraz to w jaki sposób są one przekazywane. […]
29 czerwca 2018

Jak dodać pole RODO w Contact Form 7?

Niemal każda strona zbudowana na silniku WordPress zawiera formularz kontaktowy. Głównie dotyczy to stron firmowych ale nie tylko. Zgodnie z rozporządzeniem UE o przetwarzaniu danych osobowych każdy formularz, który zbiera dane musi […]
21 czerwca 2018
prosty audyt seo

Jak wykonać prosty audyt SEO strony internetowej?

Przeprowadzeniem audytu SEO można nazwać wstępną analizę oraz ocenę strony internetowej pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Najczęściej przyjmuje on formę dokumentu, który przedstawia błędy optymalizacyjne. Audyt SEO przygotowuje się przed przystąpieniem […]
12 czerwca 2018
sprzedaz-stacjonarna-z-online

Jak połączyć formę sprzedaży stacjonarnej z online i zyskać więcej?

Od momentu wejścia ustawy o ograniczaniu handlu w niedziele dużo uwagi poświęcane jest działaniom e-commarce, ale czy aby na pewno rezygnacja z tradycyjnych form sprzedaży i brnięcie w nowoczesne technologie jest opłacalna […]
4 czerwca 2018
ux-strony-www

Czym jest czynnik UX w kontekście budowy strony WWW?

Podczas budowania strony internetowej komfort korzystania z witryny przez potencjalnego klienta warto postawić na pierwszym miejscu. Istnieją pewne niezmienne wytyczne, które zapewniają użytkownikowi łatwość w poruszaniu się po serwisie, a jego właścicielowi […]
22 maja 2018
trendy www 2018

Trendy w stronach WWW 2018

Po 4 minionych miesiącach roku 2018, jak co roku, zauważamy dynamicznie zmieniające się trendy w web design’ie. Jeśli zastanawiasz się jak zwiększyć atrakcyjność i funkcjonalność swojej strony, koniecznie zapoznaj się z przygotowaną […]
11 maja 2018
Marker danych

Co to jest marker danych i jak go wykorzystać?

Jeżeli chcesz bardziej wyeksponować swoją firmę w sieci, warto byś poznał marker danych. To narzędzie, które skierowane jest do osób administrujących stroną oraz do twórców witryn internetowych. Pozwala na wskazanie Google, które […]
3 maja 2018

Strony internetowe i sklepy a RODO

25 maja 2018 roku wchodzi w życie zbiór nowych regulacji prawnych, które dotyczyć będą ochrony danych osobowych (RODO – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Regulacje te obejmą praktycznie wszystkie firmy działające na […]
25 kwietnia 2018
wyszukiwanie-glosowe-w-google

Wyszukiwanie głosowe w Google

Według najnowszych danych do 2020 roku połowa zapytań do wyszukiwarki Google kierowana będzie w sposób werbalny. Aktualnie wyszukiwanie głosowe traci już status ciekawostki, a staję się coraz bardziej praktycznym i ogólnie stosowanym […]
16 kwietnia 2018
pisanie-tekstow-copywriting

Pisanie treści do pozycjonowania w sieci – Podstawowe zasady

  Jak pisać pełnowartościowe teksty do pozycjonowania w sieci? Teksty tworzone do SEO muszą spełniać odpowiednie kryteria, dzięki którym uzyskają one wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale również spełnią oczekiwania oraz wymagania czytelników. […]
9 kwietnia 2018
wplyw internetu na tradycyjna sprzedaz

Jak internet wpływa na tradycyjną sprzedaż?

CO TO JEST EFEKT ROPO? Prowadząc każdy biznes, nie sposób w naszych działaniach pominąć analizy zachowania klienta. To jakie decyzje podejmuje na danym etapie zakupowym, czym się kieruje, gdzie szuka informacji o […]
3 kwietnia 2018

Jak ważna jest obsługa klienta w pozycjonowaniu?

Czy zdarzyło Ci się, że klient zrezygnował z Twoich usług mimo świetnych wyników? Poniższy artykuł zawiera garść informacji, które pomogą Ci w kontakcie z klientem którego pozycjonujesz. Obsługa klienta zaczyna się już […]
26 marca 2018
seo 2018

SEO 2018 – co robić, a czego unikać

Pozycjonowanie stron internetowych z każdym rokiem staje się coraz trudniejsze. Z biegiem czasu dochodzą nowe płaszczyzny, które trzeba dobrze zagospodarować, by cały proces promowania witryny był skuteczny. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, […]
19 marca 2018
jak zwiekszyc sprzedaz w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym cz.2

        Sklep internetowy to świetna alternatywa dla tradycyjnych form sprzedaży. Jest wiele zalet posiadania sklepu online, a ich liczba stale rośnie. Są one przede wszystkim wygodne i można zaoszczędzić […]