19 stycznia 2018
Jak wypromować aplikację mobilną

Jak wypromować aplikację mobilną? cz. 2.

Mamy już aplikację oraz zoptymalizowane ustawienia w Google Play. Czas zabrać się za promocje na zewnątrz. Kolejne pomysły na to, jak wypromować aplikację mobilną 1. Stworzenie strony internetowej Strona internetowa jest najmocniejszym […]
16 stycznia 2018

Jak wypromować aplikację mobilną? cz. 1

Mamy świeżo upieczoną aplikacje i co teraz? Należy zacząć od jej publikacji w GooglePlay lub AppStore. Na dzień dobry trzeba przebrnąć przez ustawienia odpowiednich informacji o aplikacji takich, jak: do czego służy, […]
11 stycznia 2018

Jak pozyskiwać leady sprzedażowe?

Metod i form pozyskiwania wartościowych leadów, czyli potencjalnych klientów w dobie rozwoju internetu mamy coraz więcej. Mając wypracowane swoje metody gromadzenia listy potencjalnych klientów, możemy prowadzić wciąż nieśmiertelny i we właściwych okolicznościach […]
8 stycznia 2018
Jak przyspieszyć stronę internetową na WordPressie?

Jak przyspieszyć stronę internetową na WordPressie?

Często zadajemy sobie to pytanie w momencie kiedy chcemy zabrać się za poprawę naszych wyników w wyszukiwarce. Wówczas przeglądając różnego rodzaju poradniki od czego zacząć często wpada nam w ręce skrypt od […]
4 stycznia 2018

Accelerated Mobile Pages – co to takiego?

Accelerated Mobile Pages (AMP) to nowoczesna technologia pozwalająca na szybkie renderowanie stron www, posiadających statyczne treści. Wdrożenie standardu umożliwia dopasowanie zawartości serwisu do parametrów technicznych narzędzia (wielkości ekranu, jego rozdzielczości), z którego […]
2 stycznia 2018

7 sposobów na zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej cz. 2

4. Metatytuły i metaopisy Są to ważne elementy strony, nawet jeśli widzimy je dopiero w wynikach wyszukiwania. Decydują one o ilości ruchu i dlatego powinny być przedłużeniem strony internetowej. To, jak strona […]
28 grudnia 2017
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej

7 sposobów na zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej cz. 1

Fakty są takie, że według badań przeprowadzonych w 2016 r., aż 55% Polaków robi zakupy w sieci. Można się spodziewać, że trend ten będzie się zwiększał. Oprócz wielkich i znanych firm, takich […]
21 grudnia 2017
angażujące treści

6 praktycznych porad na tworzenie angażujących treści

Jeśli zastanawiasz się jak tworzyć teksty pod pozycjonowanie, poniższy artykuł jest właśnie dla Ciebie. Warto wiedzieć, że algorytmy Google działają w oparciu o psychologię odbioru. Dlatego musisz sprawić, by tekst był przyjemny […]
19 grudnia 2017
Pozycjonowanie stron typu one-page

Pozycjonowanie i optymalizacja stron typu one-page

Marketing internetowy przy użyciu one-page website Strony typu one-page, bądź inaczej zwane single-page stają się coraz bardziej popularne w internecie. Co sprawia, że mniejsze i większe firmy decydują się na tego typu […]
14 grudnia 2017
real time marketing

Real Time Marketing — sposób na przyciągające treści

Jesteśmy coraz bardziej wymagającymi użytkownikami. Zmęczeni ilością informacji przeglądamy dobiegające do nas treści wybiórczo, skupiając uwagę na najbardziej interesujących newsach. Chwytliwy tytuł, intrygujące pytanie, zagadka — to działania, które wpływają na wyobraźnie […]
12 grudnia 2017
Na czym polega bezpieczne pozycjonowanie

Na czym polega bezpieczne pozycjonowanie?

Czy istnieje bezpieczne pozycjonowanie? Zdecydowanie tak. Można promować witrynę w sieci, używając metod White Hat SEO, czyli takich, które są pozytywnie odbierane przez roboty Google oraz użytkowników internetu. Zatem, na czym tak […]
7 grudnia 2017

3 książki o marketingu, które musisz przeczytać!

Scott Stratten – BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! „Bez względu na to, czy zatrudniasz tysiące ludzi, czy pracujesz sam, przez cały czas prowadzisz BezMarketing. Chodzi o to, co się […]
 

autoresponder system powered by FreshMail