29 czerwca 2018

Jak dodać pole RODO w Contact Form 7?

Niemal każda strona zbudowana na silniku WordPress zawiera formularz kontaktowy. Głównie dotyczy to stron firmowych ale nie tylko. Zgodnie z rozporządzeniem UE o przetwarzaniu danych osobowych każdy formularz, który zbiera dane musi […]
21 czerwca 2018
prosty audyt seo

Jak wykonać prosty audyt SEO strony internetowej?

Przeprowadzeniem audytu SEO można nazwać wstępną analizę oraz ocenę strony internetowej pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Najczęściej przyjmuje on formę dokumentu, który przedstawia błędy optymalizacyjne. Audyt SEO przygotowuje się przed przystąpieniem […]
12 czerwca 2018
sprzedaz-stacjonarna-z-online

Jak połączyć formę sprzedaży stacjonarnej z online i zyskać więcej?

Od momentu wejścia ustawy o ograniczaniu handlu w niedziele dużo uwagi poświęcane jest działaniom e-commarce, ale czy aby na pewno rezygnacja z tradycyjnych form sprzedaży i brnięcie w nowoczesne technologie jest opłacalna […]
4 czerwca 2018
ux-strony-www

Czym jest czynnik UX w kontekście budowy strony WWW?

Podczas budowania strony internetowej komfort korzystania z witryny przez potencjalnego klienta warto postawić na pierwszym miejscu. Istnieją pewne niezmienne wytyczne, które zapewniają użytkownikowi łatwość w poruszaniu się po serwisie, a jego właścicielowi […]
22 maja 2018
trendy www 2018

Trendy w stronach WWW 2018

Po 4 minionych miesiącach roku 2018, jak co roku, zauważamy dynamicznie zmieniające się trendy w web design’ie. Jeśli zastanawiasz się jak zwiększyć atrakcyjność i funkcjonalność swojej strony, koniecznie zapoznaj się z przygotowaną […]
11 maja 2018
Marker danych

Co to jest marker danych i jak go wykorzystać?

Jeżeli chcesz bardziej wyeksponować swoją firmę w sieci, warto byś poznał marker danych. To narzędzie, które skierowane jest do osób administrujących stroną oraz do twórców witryn internetowych. Pozwala na wskazanie Google, które […]
3 maja 2018

Strony internetowe i sklepy a RODO

25 maja 2018 roku wchodzi w życie zbiór nowych regulacji prawnych, które dotyczyć będą ochrony danych osobowych (RODO – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Regulacje te obejmą praktycznie wszystkie firmy działające na […]
25 kwietnia 2018
wyszukiwanie-glosowe-w-google

Wyszukiwanie głosowe w Google

Według najnowszych danych do 2020 roku połowa zapytań do wyszukiwarki Google kierowana będzie w sposób werbalny. Aktualnie wyszukiwanie głosowe traci już status ciekawostki, a staję się coraz bardziej praktycznym i ogólnie stosowanym […]
16 kwietnia 2018
pisanie-tekstow-copywriting

Pisanie treści do pozycjonowania w sieci – Podstawowe zasady

  Jak pisać pełnowartościowe teksty do pozycjonowania w sieci? Teksty tworzone do SEO muszą spełniać odpowiednie kryteria, dzięki którym uzyskają one wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale również spełnią oczekiwania oraz wymagania czytelników. […]
9 kwietnia 2018
wplyw internetu na tradycyjna sprzedaz

Jak internet wpływa na tradycyjną sprzedaż?

CO TO JEST EFEKT ROPO? Prowadząc każdy biznes, nie sposób w naszych działaniach pominąć analizy zachowania klienta. To jakie decyzje podejmuje na danym etapie zakupowym, czym się kieruje, gdzie szuka informacji o […]
3 kwietnia 2018

Jak ważna jest obsługa klienta w pozycjonowaniu?

Czy zdarzyło Ci się, że klient zrezygnował z Twoich usług mimo świetnych wyników? Poniższy artykuł zawiera garść informacji, które pomogą Ci w kontakcie z klientem którego pozycjonujesz. Obsługa klienta zaczyna się już […]
26 marca 2018
seo 2018

SEO 2018 – co robić, a czego unikać

Pozycjonowanie stron internetowych z każdym rokiem staje się coraz trudniejsze. Z biegiem czasu dochodzą nowe płaszczyzny, które trzeba dobrze zagospodarować, by cały proces promowania witryny był skuteczny. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, […]