16 kwietnia 2018
pisanie-tekstow-copywriting

Pisanie treści do pozycjonowania w sieci – Podstawowe zasady

  Jak pisać pełnowartościowe teksty do pozycjonowania w sieci? Teksty tworzone do SEO muszą spełniać odpowiednie kryteria, dzięki którym uzyskają one wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale również spełnią oczekiwania oraz wymagania czytelników. […]
9 kwietnia 2018
wplyw internetu na tradycyjna sprzedaz

Jak internet wpływa na tradycyjną sprzedaż?

CO TO JEST EFEKT ROPO? Prowadząc każdy biznes, nie sposób w naszych działaniach pominąć analizy zachowania klienta. To jakie decyzje podejmuje na danym etapie zakupowym, czym się kieruje, gdzie szuka informacji o […]
3 kwietnia 2018

Jak ważna jest obsługa klienta w pozycjonowaniu?

Czy zdarzyło Ci się, że klient zrezygnował z Twoich usług mimo świetnych wyników? Poniższy artykuł zawiera garść informacji, które pomogą Ci w kontakcie z klientem którego pozycjonujesz. Obsługa klienta zaczyna się już […]
26 marca 2018
seo 2018

SEO 2018 – co robić, a czego unikać

Pozycjonowanie stron internetowych z każdym rokiem staje się coraz trudniejsze. Z biegiem czasu dochodzą nowe płaszczyzny, które trzeba dobrze zagospodarować, by cały proces promowania witryny był skuteczny. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, […]
19 marca 2018
jak zwiekszyc sprzedaz w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym cz.2

        Sklep internetowy to świetna alternatywa dla tradycyjnych form sprzedaży. Jest wiele zalet posiadania sklepu online, a ich liczba stale rośnie. Są one przede wszystkim wygodne i można zaoszczędzić […]
12 marca 2018

Elementy “must have” na stronie internetowej firmy – część 1

Strona internetowa jest obecnie elementem „must have” w budowaniu wizerunku Twojej firmy. Bez zaistnienia w społeczności internetowej tworzenie marki osobistej i dotarcie do szerszego grona odbiorców jest nie lada wyzwaniem. Jak w […]
5 marca 2018

Social media w marketingu – 5 skutecznych działań

Social media to nie tylko planowane co do sekundy posty w aplikacjach, które wymagają od Ciebie ustawienia konkretnej daty. Narzędzia, które ułatwiają publikacje postów, są niezwykle przydatne, ale nie zapominajmy o najważniejszym. Kanały […]
28 lutego 2018
Google-Speed-Update

Aktualizacja algorytmu Google – “Speed Update”

Nie od dziś wiadomo, że wolno ładujące się strony są karane przez algortym Google, przez co uzyskują niższe pozycje w wyszukiwarce. Jednakże, stwierdzenie te do tej pory tyczyło się jedynie wyszukań na […]
23 lutego 2018
ile-trzeba-zaplacic-za-pozycjonowanie

Ile trzeba zapłacić za pozycjonowanie?

Nie ma osoby działającej w branży, która nie zostałaby nigdy postawiana przed tym kłopotliwym pytaniem. Oczywiście z perspektywy klienta odpowiedź powinna być jasna i czytelna, jednak zawiłość procesu nie pozwala nam na […]
16 lutego 2018
video marketing

Dlaczego Video Marketing jest tak ważny?

Zadając sobie to pytanie, prawdopodobnie jesteś zainteresowany taką formą komunikacji. Zanim jednak zabierzesz się za poznanie powodów, dowiedz się, dlaczego Video Marketing jest tak ważny? Video marketing to działania, które wykorzystują obrazy […]
13 lutego 2018

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Kilka słów wstępu o samym sklepie internetowym. Jeśli jest pierwsza myśl, jeśli chodzi o sprzedaż produktów w internecie na własne konto to sklep internetowy. Mam wrażenie, że aktualnie przeżywamy „boom” na tego […]
9 lutego 2018
hosting

Wpływ awarii hostingu na pozycjonowanie

Płynne działanie hostingu jest kluczowe dla funkcjonowania strony internetowej w sieci. Dlaczego? Dostępność witryny wpływa na renomę firmy, działa na świadomość ludzi, a także jest ważnym elementem w pozycjonowaniu. Jaki wpływ ma […]