21 września 2016
Strony internetowe Wordpress

WordPress czy Joomla! – który CMS jest lepszy dla początkującego?

Nowoczesne witryny internetowe prawie zawsze opierają się na CMS (wyjątkiem są strony, które zostały napisane w języku html), czyli systemie zarządzania treścią umożliwiającym większość działań na stronie bez znajomości skomplikowanych języków programowania […]
16 września 2016
Pozycjonowanie stron SEO

5 utrwalonych mitów o pozycjonowaniu

Marketing sieciowy rozwija się coraz prężniej. Aktualnie brak strony internetowej dyskwalifikuje wiele firm na rynku większości branż. XXI wiek to czas wzmożonej konkurencji w świecie wirtualnym. Jednym ze sposobów wyróżnienia się, zwiększenia […]
12 września 2016
Pierwsze efekty pozycjonowania

Pierwsze efekty pozycjonowania – jak długo trzeba poczekać?

Pierwsze efekty pozycjonowania – jak długo trzeba poczekać? Z tym pytaniem od klientów zapewne bardzo często mają styczność specjaliści ds. SEO. Szczególnie wzbudza wśród nich załamanie rąk, gdy zadawane jest po tygodniu […]
27 sierpnia 2016
White Hat SEO

White Hat SEO, czyli jak bezpiecznie pozycjonować strony internetowe

White Hat SEO to wszelkie czynności dążące do zwiększenia użyteczności strony dla internauty oraz pozyskania organicznych linków zewnętrznych, poprawiających pozycje fraz kluczowych zgodnie z wytycznymi Google. Technika ta ma na celu wykreowanie […]
23 sierpnia 2016
Wordpress

Zarządzanie stronami na WordPressie – poznaj 5 wygodnych narzędzi!

WordPress to bardzo popularna platforma do publikowania treści w internecie, na której powstaje coraz wiece funkcjonalnych witryn internetowych. Administrowanie wieloma stronami www jest niezwykle czasochłonne i może okazać się męczące. W dzisiejszym […]
19 sierpnia 2016
Black Hat SEO

Black Hat SEO – zakazane techniki pozycjonowania

Istnieją dwie taktyki pozycjonowania strony internetowej: zgodna z wytycznymi dla webmasterów (White Hat SEO) i sprzeczna z poleceniami pracowników Google (Black Hat SEO). W dzisiejszym artykule zajmiemy się tą drugą. Metoda Black […]
15 sierpnia 2016
Strona internetowa

Strona internetowa w XXI wieku – dlaczego jest taka ważna?

W XXI wieku internet jest obok telewizji najważniejszym miejscem promocji. W świecie online firmy mogą bardzo szybko dotrzeć z komunikatami do szerokiego grona potencjalnych klientów. Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach wymogiem, […]
11 sierpnia 2016
Content Marketing

Jak ważny jest content marketing w branży SEO?

Aktualizacje wprowadzone przez Google wymuszają inne podejście w działaniach SEO. Aby uzyskać efekt dalekowzroczny, niezbędne jest korzystanie z nowych sposobów, które minimalizują ryzyko kar od wyszukiwarki. Jedną z takich metod jest content […]
8 sierpnia 2016
Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce

Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce

Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce oznacza promowanie fraz kluczowych z przypisaną lokalizacją (miasto, dzielnica, ulica). W obrębie tych miejsc użytkownicy szukają danej usługi bądź produktu. Celem Google jest jak najtrafniej zasugerować wyniki wyszukiwania, […]