SEO blog o pozycjonowaniu i marketingu internetowym

22 kwietnia 2019
duplicate content

Duplicate content – dlaczego jest tak groźny i jak się przed nim ustrzec?

4 kwietnia 2019
kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega i jak jej uniknąć?

21 marca 2019
fraza kluczowa w nazwie domeny

Fraza kluczowa w nazwie domeny – skuteczna metoda pozycjonowania?

5 marca 2019
artykuł 13

Czym jest Artykuł 13 i dlaczego Google tak bardzo się go boi?

20 lutego 2019
Strony dla prawnika, lekarza i księgowego

Dlaczego prawnik, lekarz i księgowy potrzebują dobrej strony internetowej?

8 lutego 2019

Blog firmowy, a korzyści dla SEO

14 stycznia 2019
zdjecie-glowne

Trendy SEO

Zastanawiasz się co wpływa na pozycje Twojej strony w wyszukiwarce Google? Termin SEO i pozycjonowanie jest Ci znany, ale coraz częściej pojawiają się obcobrzmiące hasła, które niewiele Ci mówią, a chciałbyś wiedzieć […]
21 grudnia 2018
Co wpływa na pozycjonowanie?

Co wpływa na pozycjonowanie strony?

Nie ma jednej gotowej recepty na dobre pozycjonowanie strony w internecie. Jest to złożony proces, na który wpływ ma kilka, jak nie kilkadziesiąt czynników. Działania pozycjonowania zależne są również od indywidualnych predyspozycji […]
13 grudnia 2018
Pozycjonowanie - czy warto?

7 powodów, ? dla których warto pozycjonować stronę ✅

Prowadzisz stronę lub sklep internetowy? Zapewne słyszałeś o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google. Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w tego typu działania? Odpowiedzmy – oczywiście! Pozycjonowanie bywa często dźwignią marketingową, która umożliwia niebywały […]
19 listopada 2018
Jak dodać mapę Google do Wordpress?

Jak wstawić mapę Google do WordPress’a?

Zaczynając przygodę z systemem WordPress podczas budowy strony internetowej, potrzebowaliśmy wstawić Mapę Google Map na podstronie “Kontakt“. Mapa była już wygenerowana i nie było możliwości pozyskać dla tej konkretnej mapy kodu API, […]
19 listopada 2018
Checkout Woocommerce

Jak dodać własne pola do checkout w Woocommerce?

Wstęp Bardzo często podczas tworzenia dedykowanego modułu dla klienta, dochodzi do momentu kiedy musimy pozmieniać – dodać lub usunąć pewne nowe pola na podstronie Checkout. Zatem jak to zrobić? W tym artykule […]
25 września 2018
SEOptimer po polsku - opis audytu

Optymalizacja strony internetowej czyli SEOptimer w praktyce

Badając naszą stronę narzędziem online SEOptimer.com otrzymamy ocenę naszej strony w 5 kategoriach: SEO, użyteczność (usability), wydajność (performance), social media oraz bezpieczeństwo (security). Jest to dobry punkt wyjścia aby poprawić podstawowe elementy […]
12 września 2018

Czym jest LESS?

Less jest to nic innego jak dynamiczny arkusz stylów udoskonalony o pewne funkcjonalności takie jak zmienne,importowanie plików, tworzenie zagnieżdżeń, możliwość tworzenia działań arytmetycznych na stylach.
3 września 2018
jak poprawnie obsługiwać klienta

Jak obsługiwać klienta na poziomie ekspert?

Nie pierwszy raz poruszany jest temat obsługi klienta. Jest to na tyle ważny temat, który nie rzadko decyduje o byciu firmy, ale też często jest to element biznesu, który wyróżnia na rynku. […]
22 sierpnia 2018

Podstawowe zasady pomagające tworzyć dobre treści na stronę www

Content Marketing to tworzenie wartościowych, atrakcyjnych i użytecznych treści, które mają odpowiadać na potrzeby określonych odbiorców. W marketingu treści liczą się przede wszystkim historie oraz to w jaki sposób są one przekazywane. […]
29 czerwca 2018

Jak dodać pole RODO w Contact Form 7?

Niemal każda strona zbudowana na silniku WordPress zawiera formularz kontaktowy. Głównie dotyczy to stron firmowych ale nie tylko. Zgodnie z rozporządzeniem UE o przetwarzaniu danych osobowych każdy formularz, który zbiera dane musi […]
21 czerwca 2018
prosty audyt seo

Jak wykonać prosty audyt SEO strony internetowej?

Przeprowadzeniem audytu SEO można nazwać wstępną analizę oraz ocenę strony internetowej pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Najczęściej przyjmuje on formę dokumentu, który przedstawia błędy optymalizacyjne. Audyt SEO przygotowuje się przed przystąpieniem […]
12 czerwca 2018
sprzedaz-stacjonarna-z-online

Jak połączyć formę sprzedaży stacjonarnej z online i zyskać więcej?

Od momentu wejścia ustawy o ograniczaniu handlu w niedziele dużo uwagi poświęcane jest działaniom e-commarce, ale czy aby na pewno rezygnacja z tradycyjnych form sprzedaży i brnięcie w nowoczesne technologie jest opłacalna […]