16 lutego 2018
video marketing

Dlaczego Video Marketing jest tak ważny?

Zadając sobie to pytanie, prawdopodobnie jesteś zainteresowany taką formą komunikacji. Zanim jednak zabierzesz się za poznanie powodów, dowiedz się, dlaczego Video Marketing jest tak ważny? Video marketing to działania, które wykorzystują obrazy […]
13 lutego 2018

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Kilka słów wstępu o samym sklepie internetowym. Jeśli jest pierwsza myśl, jeśli chodzi o sprzedaż produktów w internecie na własne konto to sklep internetowy. Mam wrażenie, że aktualnie przeżywamy „boom” na tego […]
9 lutego 2018
hosting

Wpływ awarii hostingu na pozycjonowanie

Płynne działanie hostingu jest kluczowe dla funkcjonowania strony internetowej w sieci. Dlaczego? Dostępność witryny wpływa na renomę firmy, działa na świadomość ludzi, a także jest ważnym elementem w pozycjonowaniu. Jaki wpływ ma […]
6 lutego 2018

Czy wydłużony meta description ma wpływ na pozycjonowanie?

Wraz z końcem listopada ubiegłego roku firma Google wprowadziła zmiany do algorytmu wyszukiwarki, które wydłużają ilość wyświetlanych znaków meta description w wynikach wyszukiwania. Obecnie możemy zamieścić tam nawet do około 320 znaków, […]
3 lutego 2018
storytelling

Jak wykorzystać storytelling w content marketingu?

Content marketing jest coraz częściej priorytetem, nie bez powodu. Treści na stronach, blogach, formach, w social media etc. są respektowane przez pioniera wyszukiwarek, który narzuca nam, na jakich treściach mamy się skupić […]
31 stycznia 2018
Jak sprawdzić linki przychodzące do strony

Jak sprawdzić linki przychodzące do strony?

W pracy każdego pozycjonera jednym z najważniejszych elementów powinna być regularna i efektywna analiza linków przychodzących do promowanych witryn. Prześwietlanie odnośników zewnętrznych umożliwia śledzenie historii stron oraz pozwala na porównywanie z konkurencją. […]
26 stycznia 2018

Czym jest wizytówka Google Moja Firma

Wizytówka na mapach Google to usługa przeznaczona zarówna dla małych jak i dużych firm. Pozwala na prezentacje najważniejszych informacji o prowadzonej działalności i wyświetlenie ich w organicznych wyszukaniach wraz z załączoną lokalizacją […]
23 stycznia 2018

Jak poprawić szybkość strony internetowej?

Dlaczego warto zwrócić uwagę na szybkość ładowania strony? Ponieważ, jak pokazują badania, blisko połowa internautów oczekuje, że interesująca ich strona wyświetli się w czasie krótszym niż 2 sekundy. Ponadto, oprócz komfortu użytkownika, […]
19 stycznia 2018
zdjecie-glowne

Jak wypromować aplikację mobilną? cz. 2.

Mamy już aplikację oraz zoptymalizowane ustawienia w Google Play. Czas zabrać się za promocje na zewnątrz. 1. Stworzenie strony internetowej Strona internetowa jest najmocniejszym elementem budowania tożsamości i komunikatu aplikacji, obok marketplace […]
16 stycznia 2018

Jak wypromować aplikację mobilną? cz. 1

Mamy świeżo upieczoną aplikacje i co teraz? Należy zacząć od jej publikacji w GooglePlay lub AppStore. Na dzień dobry trzeba przebrnąć przez ustawienia odpowiednich informacji o aplikacji takich, jak: do czego służy, […]
11 stycznia 2018
jak pozyskiwac leady sprzedażowe

Jak pozyskiwać leady sprzedażowe?

Metod i form pozyskiwania wartościowych leadów, czyli potencjalnych klientów w dobie rozwoju internetu mamy coraz więcej. Mając wypracowane swoje metody gromadzenia listy potencjalnych klientów, możemy prowadzić wciąż nieśmiertelny i we właściwych okolicznościach […]
8 stycznia 2018
Jak przyspieszyć stronę internetową na WordPressie?

Jak przyspieszyć stronę internetową na WordPressie?

Często zadajemy sobie to pytanie w momencie kiedy chcemy zabrać się za poprawę naszych wyników w wyszukiwarce. Wówczas przeglądając różnego rodzaju poradniki od czego zacząć często wpada nam w ręce skrypt od […]
4 stycznia 2018

Accelerated Mobile Pages – co to takiego?

Accelerated Mobile Pages (AMP) to nowoczesna technologia pozwalająca na szybkie renderowanie stron www, posiadających statyczne treści. Wdrożenie standardu umożliwia dopasowanie zawartości serwisu do parametrów technicznych narzędzia (wielkości ekranu, jego rozdzielczości), z którego […]
2 stycznia 2018

7 sposobów na zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej cz. 2

4. Metatytuły i metaopisy Są to ważne elementy strony, nawet jeśli widzimy je dopiero w wynikach wyszukiwania. Decydują one o ilości ruchu i dlatego powinny być przedłużeniem strony internetowej. To, jak strona […]
28 grudnia 2017
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej

7 sposobów na zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej cz. 1

Fakty są takie, że według badań przeprowadzonych w 2016 r., aż 55% Polaków robi zakupy w sieci. Można się spodziewać, że trend ten będzie się zwiększał. Oprócz wielkich i znanych firm, takich […]
21 grudnia 2017
angażujące treści

6 praktycznych porad na tworzenie angażujących treści

Jeśli zastanawiasz się jak tworzyć teksty pod pozycjonowanie, poniższy artykuł jest właśnie dla Ciebie. Warto wiedzieć, że algorytmy Google działają w oparciu o psychologię odbioru. Dlatego musisz sprawić, by tekst był przyjemny […]
19 grudnia 2017
Pozycjonowanie stron typu one-page

Pozycjonowanie i optymalizacja stron typu one-page

Marketing internetowy przy użyciu one-page website Strony typu one-page, bądź inaczej zwane single-page stają się coraz bardziej popularne w internecie. Co sprawia, że mniejsze i większe firmy decydują się na tego typu […]
14 grudnia 2017
real time marketing

Real Time Marketing — sposób na przyciągające treści

Jesteśmy coraz bardziej wymagającymi użytkownikami. Zmęczeni ilością informacji przeglądamy dobiegające do nas treści wybiórczo, skupiając uwagę na najbardziej interesujących newsach. Chwytliwy tytuł, intrygujące pytanie, zagadka — to działania, które wpływają na wyobraźnie […]
12 grudnia 2017
Na czym polega bezpieczne pozycjonowanie

Na czym polega bezpieczne pozycjonowanie?

Czy istnieje bezpieczne pozycjonowanie? Zdecydowanie tak. Można promować witrynę w sieci, używając metod White Hat SEO, czyli takich, które są pozytywnie odbierane przez roboty Google oraz użytkowników internetu. Zatem, na czym tak […]
7 grudnia 2017

3 książki o marketingu, które musisz przeczytać!

Scott Stratten – BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! „Bez względu na to, czy zatrudniasz tysiące ludzi, czy pracujesz sam, przez cały czas prowadzisz BezMarketing. Chodzi o to, co się […]
5 grudnia 2017
Jak wykorzystać CRM w firmie

Jak wykorzystać CRM w firmie?

Funkcji zastosowania CRM jest bardzo wiele. Tak naprawdę każda organizacja może mieć swoje mniej lub bardziej indywidualne cele do zrealizowania, które może osiągać za pomocą CRM. Jednak z pewnością jedną z najbardziej […]
1 grudnia 2017

Czym są divy w HTML? Krótki kurs dla zielonych cz.2

Często zadawane pytanie przez użytkowników, czym są te divy w kodzie? Do czego one służą? Dlaczego je stosujemy? W tym poradniku opisze, jak działają divy i pokaże parę sensownych przykładów ich użycia. […]
28 listopada 2017
sklep internetowy

Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu sklepu internetowego?

Sektor sklepów internetowych jest jednym z najprężniej rozwijających się w części naszej Europy. Szacuje się, że w najbliższych latach powstanie kolejna olbrzymia liczba serwisów nastawionych na internetowy handel. W tym i kolejnym […]
23 listopada 2017
Jak postawić pierwsze kroki w LinkedIn

Jak postawić pierwsze kroki w LinkedIn?

LinkedIn to obecnie największa platforma do kontaktów biznesowych. Obecnie na portalu zarejestrowanych jest ponad 500 milionów użytkowników (w Polsce – 2,5 mln). To przestrzeń oferująca szerokie możliwości biznesowe dla wszystkich specjalistów, dyrektorów […]
21 listopada 2017
jak wypromować stronę w Google

Jak wypromować stronę w Google?

Przede wszystkim postaw na pozycjonowanie! Jeżeli zadbałeś już o nowoczesny wygląd Twojej strony internetowej, czas popracować nad wysokimi pozycjami w wyszukiwarce Google. Tak, aby Twoja strona wyświetlała się jak najwyżej, na zapytania […]
17 listopada 2017
strony internetowe

Co powinna zawierać strona internetowa?

Strona internetowa z punktu widzenia klienta, który będzie ją odwiedzał oraz z punktu widzenia robotów wyszukiwarki Google, powinna być lekka, przyjemna i prosta w obsłudze. Zasady niby proste i mogłoby wydawać się, […]
14 listopada 2017
jak dotrzeć do klientów biznesowych

Jak dotrzeć do klientów biznesowych?

W świecie marketingu utarło się przekonanie, że dotarcie do osób z grupy B2B (business-to-business to prawdziwe wyzwanie i nie lada biznesowy wyczyn. Tego rodzaju działania z reguły kojarzą się z trudnym procesem […]
9 listopada 2017

Jak korzystać z hashtagów w mediach społecznościowych?

Popularność portalów social media stale rośnie i zyskuje zaufanie coraz szerszego grona odbiorców, co znacznie utrudnia poszukiwanie konkretnych wątków. Żyjemy w czasach, w których dążymy do upraszczania i działania schematycznego. Metodą, która […]
7 listopada 2017
za co można dostać karę od google

Za co można dostać karę od Google? 3 główne przyczyny

Google, jako jedna z największych marek na świecie, stara się dostarczać produkty najwyższej jakości. Tak też jest z wynikami wyszukiwania. W swoich rankingach premiuje witryny zadbane z wysokiej jakości contentem, natomiast deklasuje […]
27 października 2017
jak zostać programistą

Jak zostać programistą – krótki kurs dla zielonych cz.1

Ludzie twierdzą, że zostanie programistą, gdy ma się nikłą wiedze na ten temat, jest nieosiągalne. Nic bardziej mylnego. Najważniejsze jest podjęcie decyzji, w jakim kierunku każdy z nas chce się rozwijać w […]
19 października 2017
Content marketing w branży e-commerce

Content marketing w branży e-commerce

Branża e-commerce z roku na rok coraz większy nacisk kładzie na content, który poprzez zróżnicowaną formę może być użyteczny pod wieloma względami. Z jednej strony pomaga w kreowaniu wizerunku marki, z drugiej […]
16 października 2017
sklep internetowy

Łatwy w obsłudze sklep internetowy

Statystycznie ponad połowa Polaków robi zakupy przez internet. Zdaniem specjalistów, pozostała część w znacznym stopniu być może nie finalizuje transakcji, ale dokonuje wstępnej selekcji na podstawie ofert sklepów internetowych, by następnie udać […]
9 października 2017
blog firmowy

Blog firmowy – 5 powodów, dla których warto go prowadzić

Blog firmowy – 5 powodów, dla których warto go prowadzić. Zapraszamy do lektury.
2 października 2017
hejt na facebooku

Walka z negatywami – hejt na Facebooku

Kiedy hejt jest typowym hejtem? Jak reagować na negatywne komentarze? Czy warto wchodzić w interakcje z kimś, kto chce nam zrobić zwyczajnie na złość? Czy usuwanie negatywnych komentarzy to dobra droga? Internet […]
25 września 2017
skuteczne sposoby reklamy w internecie

3 skuteczne sposoby reklamy w internecie – poradnik Lokomotywy

Jak często słyszymy pytanie – co zrobić, aby rozwinąć firmę? Jakie działania podjąć, by umocnić swój biznes wśród olbrzymiej konkurencji i nie martwić się o nowe zlecenia? Takie i podobne pytania nurtują […]
18 września 2017
Jak zbudować stronę widoczną w Google

Jak zbudować stronę widoczną w Google?

Każda firma tworzącą stronę internetową dla swej działalności musi pamiętać o jej dopasowaniu do wymagań „króla” wyszukiwarek, czyli Google. Nie dbając o jego potrzeby, skazujemy się na niebyt w gąszczu internetowych witryn. […]