7 sierpnia 2017
strona internetowa

Jak zbudować skuteczną stronę internetową?

Piszę ten artykuł z myślą o osobach, które podjęły decyzję o zmianie strony internetowej albo się do niej przymierzają i zastanawiają się – jak zbudować skuteczną stronę internetową? Dzisiaj ładna strona to […]
31 lipca 2017
budowa wzierunku w social media

Budowa wizerunku firmy w social media

Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie potencjału internetu w promocji swojej marki i usług, jednakże wciąż odsetek firm jest mały w porównaniu z ogromnym potencjałem globalnego zasięgu sieci. Obecność w internecie […]
24 lipca 2017
jak pozycjonować strony

Jak dziś skutecznie pozycjonować strony?

Dziedzina pozycjonowania jest jedną z najbardziej dynamicznych i zmiennych obszarów związanych z marketingiem internetowym. To, co jeszcze wczoraj było wskazane, już dziś przestaje mieć znaczenie. Skuteczne prace wymagają coraz większego stopnia skomplikowania […]
17 lipca 2017
link building

Link building, czyli gdzie zdobywać wartościowe odnośniki

Link building to strategia uzyskiwania odnośników zewnętrznych do Twojej strony internetowej. To obok optymalizacji kodu oraz treści kluczowy element pozycjonowania witryny w Google. W dzisiejszym artykule dowiesz się, czym jest link building […]
10 lipca 2017
strony internetowe

7 powodów do zmiany strony internetowej

Przeszukując internet, często spotykam się ze stronami, które są nieaktualne, biorąc pod uwagę wiele parametrów. Jakiś czas temu na blogu przedstawiliśmy 5 najczęstszych błędów przy tworzeniu stron www. Dziś zamieściłem przynajmniej 7 […]
3 lipca 2017

Reputacja Twojej marki w sieci

Czy zastanawiałeś się, jak Twoja firma jest postrzegana w internecie? 70% firm nie posiada przygotowanego planu na wypadek kryzysu w mediach społecznościowych. A spowolniony czas reakcji i źle dobrane odpowiedzi mogą wpłynąć […]
26 czerwca 2017
google

Jak dodać stronę internetową do Google? Poznaj 3 skuteczne sposoby!

Ok, masz już swoją wymarzoną stronę internetową. Teraz czas na reklamę w internecie. Chcesz zacząć pozycjonować stronę? Dowiedz się, jak dodać stronę internetową do Google!
19 czerwca 2017
content marketing

Czym jest Content Marketing?

Słyszałeś wiele razy to hasło, ale wciąż nie do końca wiesz jak wykorzystać to narzędzie w swoim biznesie? Poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć to zjawisko i wskaże podstawowe działania, które możesz podjąć […]
12 czerwca 2017
ile kosztuje pozycjonowani

Ile kosztuje pozycjonowanie?

W poniższym artykule postaramy się odpowiedzieć na odwieczne pytanie wybrzmiewające w branży marketingu internetowego – ile kosztuje pozycjonowanie?
22 maja 2017
przyciąganie klientów przez polecenia

3 skuteczne sposoby na zdobywanie klientów z polecenia

Trudno się nie zgodzić, że w każdej branży najlepsi klienci to osoby z polecenia. Pozyskiwanie nowych klientów wiąże się często z dużymi kosztami. Klient z polecenia nic nie kosztuje. W dodatku sam […]
15 maja 2017
linkedin

Jak pozyskiwać kontakty biznesowe na LinkedIn?

Słyszałeś o LinkedIn, ale nie wiesz jak zacząć? Przeczytaj, jak pozyskiwać kontakty biznesowe na LinkedIn!
8 maja 2017
optymalizacja strony

Jak zoptymalizować stronę firmową pod kątem SEO? Podstawowe informacje.

Jeśli prowadzisz biznes, to wiesz, że musisz mieć firmową stronę internetową. Ale w dzisiejszych czasach to nie wystarczy. Konkurencja stawia na reklamę internetową, więc i Ty musisz o nią zadbać, by nie […]
2 maja 2017
remarketing

Jak skutecznie poprowadzić remarketing?

W bieżącym artykule spróbuję wskazać, jak skutecznie poprowadzić remarketing i unaocznić najważniejsze parametry i największe zagrożenia, jakie stoją przed udaną kampanią.
15 stycznia 2017
lupa seo

Jak zapobiec karze od Google – analiza profilu linkowego

W obliczu wielu zmian, które dokonały się w tym roku w świecie SEO, coraz bardziej znacząca staje się odpowiednie monitorowanie odnośników przychodzących do strony. Analiza profilu linkowego umożliwia skorygowanie dotychczasowych błędów w […]
5 stycznia 2017
strona internetowa

Jak polepszyć szybkość strony internetowej?

Dlaczego warto zadbać o jak najkrótsze ładowanie się strony internetowej? Witryny, które szybko prezentują swoją zawartość, cieszą się większym zainteresowaniem użytkowników Internetu, co przekłada się np. na lepszą sprzedaż. Dodatkowo takie domeny […]
27 grudnia 2016
Firebug

Firebug – mała wtyczka, wiele możliwości

Firebug to programistyczny plugin udostępniany przez przeglądarkę Mozilla Firefox. Pozwala na wgląd w linie kodu wielu języków, m.in.: HTML, CSS, Java Script oraz ich edycję. W dzisiejszym artykule przybliżymy tę przydatną, acz […]
20 grudnia 2016
instalacja wordpressa krok po kroku

Instalacja WordPressa krok po kroku

WordPress to bardzo popularna platforma do tworzenia stron internetowych i blogów. Pierwszym działaniem jest zainstalowanie CMSa, które sprawia trudność szczególnie początkującym webmasterom. Jak przebiega ręczna instalacja WordPressa krok po kroku na serwerze […]
10 grudnia 2016
Google Analytics

Google Analytics – dlaczego warto zadbać o analizę strony firmowej?

„Strona jest połową sukcesu, druga połowa to analiza jej treści ” – autor nieznany Analytics to narzędzie do analityki stron internetowych, udostępniane przez firmę Google. W dzisiejszych czasach bez odpowiedniej analizy ruchu […]
30 listopada 2016
blog

Jak zwiększyć ruch na blogu?

Każdy, kto ma bloga lub myśli o jego założeniu, z pewnością liczy na duży ruch prowadzący do niego. Dlaczego? Dla rozpoznawalności, ambicji, chęci dzielenia się wiedzą ze światem, bądź, by po prostu […]
7 listopada 2016
UX SEO

UX w SEO – jak ważne są odczucia użytkowników?

Poprawa UX strony www pozytywnie wpływa zarówno na odbiór witryny przez odbiorców, jak i na pozycje fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania. Dlatego też jest tak ważne w branży SEO. W dzisiejszym artykule […]
29 października 2016
Reklama w wyszukiwarce

Jak promować stronę internetową – 5 sprawdzonych sposobów

Stworzenie strony www to dopiero pierwszy, choć fundamentalny krok, ku zaistnieniu w Internecie. Sama witryna nie przyciągnie jednak setek hurra nastawionych klientów. Aby wykorzystać cały potencjał sieci, należy działać na różnych płaszczyznach, […]
23 października 2016
Pingwin 4.0

Nowy algorytm Google – Pingwin 4.0 w akcji!

Od dwóch miesięcy obserwujemy znaczne przetasowania pozycji w wyszukiwarce internetowej Google. Oficjalne stanowisko pracowników amerykańskiej firmy poznaliśmy dopiero 23 września 2016 roku. Za znaczne skoki pozycji odpowiedzialna jest najnowsza aktualizacja algorytmu. – […]
17 października 2016
Systemy CMS

Windu, Fennec i Batflat – polskie systemy CMS

CMS-y to systemy zarządzania treścią na stronie internetowej, które od kilku lat zdobywają niebywałą popularność. Bez posiadania eksperckiej wiedzy na temat tworzenia witryn internetowych można w przystępny sposób modyfikować treść i jej […]
13 października 2016
wtyczki wordpress

Optymalizacja SEO strony na WordPressie – 5 przydatnych wtyczek

Coraz więcej firmowych stron powstaje na platformie WordPress. O jej popularności świadczą liczby. Szacuje się, że istnieje już ponad 70 milionów witryn z tym systemem. Paleta działań jest bardzo szeroka: szablony, rozszerzenia, […]
6 października 2016
audyt seo

Audyt SEO strony internetowej

W natłoku wielozadaniowości w branży SEO często stoimy przed analizowaniem niezliczonych sytuacji i skomplikowanych problemów. Do jednych z nich należy audyt SEO, czyli raport z witryny internetowej pod kątem czynników, które kluczowe […]
1 października 2016
tworzenie strony www

Tworzenie strony www – 5 najczęstszych błędów

Każda osoba projektująca stronę internetową chce, by była dobrze napisana, estetyczna i zgodna z najnowszymi wymogami UX. Jednak często zdarza się tak, że w wyniku braku wystarczającej ilości czasu, gorszego dnia bądź […]
25 września 2016
Linkowanie wewnętrzne

Jak ważne jest linkowanie wewnętrzne?

Linkowanie wewnętrzne to podstawa SEO. Ma za zadanie sprawnie prowadzić użytkowników oraz roboty indeksujące po stronie internetowej od punktu A do B. Właściwie wykonane umożliwia przemieszczanie się z jednego miejsca witryny do […]
21 września 2016
Strony internetowe Wordpress

WordPress czy Joomla! – który CMS jest lepszy dla początkującego?

Nowoczesne witryny internetowe prawie zawsze opierają się na CMS (wyjątkiem są strony, które zostały napisane w języku html), czyli systemie zarządzania treścią umożliwiającym większość działań na stronie bez znajomości skomplikowanych języków programowania […]
16 września 2016
Pozycjonowanie stron SEO

5 utrwalonych mitów o pozycjonowaniu

Marketing sieciowy rozwija się coraz prężniej. Aktualnie brak strony internetowej dyskwalifikuje wiele firm na rynku większości branż. XXI wiek to czas wzmożonej konkurencji w świecie wirtualnym. Jednym ze sposobów wyróżnienia się, zwiększenia […]
12 września 2016
Pierwsze efekty pozycjonowania

Pierwsze efekty pozycjonowania – jak długo trzeba poczekać?

Pierwsze efekty pozycjonowania – jak długo trzeba poczekać? Z tym pytaniem od klientów zapewne bardzo często mają styczność specjaliści ds. SEO. Szczególnie wzbudza wśród nich załamanie rąk, gdy zadawane jest po tygodniu […]
27 sierpnia 2016
White Hat SEO

White Hat SEO, czyli jak bezpiecznie pozycjonować strony internetowe

White Hat SEO to wszelkie czynności dążące do zwiększenia użyteczności strony dla internauty oraz pozyskania organicznych linków zewnętrznych, poprawiających pozycje fraz kluczowych zgodnie z wytycznymi Google. Technika ta ma na celu wykreowanie […]
23 sierpnia 2016
Wordpress

Zarządzanie stronami na WordPressie – poznaj 5 wygodnych narzędzi!

WordPress to bardzo popularna platforma do publikowania treści w internecie, na której powstaje coraz wiece funkcjonalnych witryn internetowych. Administrowanie wieloma stronami www jest niezwykle czasochłonne i może okazać się męczące. W dzisiejszym […]
19 sierpnia 2016
Black Hat SEO

Black Hat SEO – zakazane techniki pozycjonowania

Istnieją dwie taktyki pozycjonowania strony internetowej: zgodna z wytycznymi dla webmasterów (White Hat SEO) i sprzeczna z poleceniami pracowników Google (Black Hat SEO). W dzisiejszym artykule zajmiemy się tą drugą. Metoda Black […]
15 sierpnia 2016
Strona internetowa

Strona internetowa w XXI wieku – dlaczego jest taka ważna?

W XXI wieku internet jest obok telewizji najważniejszym miejscem promocji. W świecie online firmy mogą bardzo szybko dotrzeć z komunikatami do szerokiego grona potencjalnych klientów. Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach wymogiem, […]
11 sierpnia 2016
Content Marketing

Jak ważny jest content marketing w branży SEO?

Aktualizacje wprowadzone przez Google wymuszają inne podejście w działaniach SEO. Aby uzyskać efekt dalekowzroczny, niezbędne jest korzystanie z nowych sposobów, które minimalizują ryzyko kar od wyszukiwarki. Jedną z takich metod jest content […]