11 maja 2018
Marker danych

Co to jest marker danych i jak go wykorzystać?

Jeżeli chcesz bardziej wyeksponować swoją firmę w sieci, warto byś poznał marker danych. To narzędzie, które skierowane jest do osób administrujących stroną oraz do twórców witryn internetowych. Pozwala na wskazanie Google, które […]
3 maja 2018

Strony internetowe i sklepy a RODO

25 maja 2018 roku wchodzi w życie zbiór nowych regulacji prawnych, które dotyczyć będą ochrony danych osobowych (RODO – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Regulacje te obejmą praktycznie wszystkie firmy działające na […]
25 kwietnia 2018
wyszukiwanie-glosowe-w-google

Wyszukiwanie głosowe w Google

Według najnowszych danych do 2020 roku połowa zapytań do wyszukiwarki Google kierowana będzie w sposób werbalny. Aktualnie wyszukiwanie głosowe traci już status ciekawostki, a staję się coraz bardziej praktycznym i ogólnie stosowanym […]
16 kwietnia 2018
pisanie-tekstow-copywriting

Pisanie treści do pozycjonowania w sieci – Podstawowe zasady

  Jak pisać pełnowartościowe teksty do pozycjonowania w sieci? Teksty tworzone do SEO muszą spełniać odpowiednie kryteria, dzięki którym uzyskają one wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale również spełnią oczekiwania oraz wymagania czytelników. […]
9 kwietnia 2018
wplyw internetu na tradycyjna sprzedaz

Jak internet wpływa na tradycyjną sprzedaż?

CO TO JEST EFEKT ROPO? Prowadząc każdy biznes, nie sposób w naszych działaniach pominąć analizy zachowania klienta. To jakie decyzje podejmuje na danym etapie zakupowym, czym się kieruje, gdzie szuka informacji o […]
3 kwietnia 2018

Jak ważna jest obsługa klienta w pozycjonowaniu?

Czy zdarzyło Ci się, że klient zrezygnował z Twoich usług mimo świetnych wyników? Poniższy artykuł zawiera garść informacji, które pomogą Ci w kontakcie z klientem którego pozycjonujesz. Obsługa klienta zaczyna się już […]
26 marca 2018
seo 2018

SEO 2018 – co robić, a czego unikać

Pozycjonowanie stron internetowych z każdym rokiem staje się coraz trudniejsze. Z biegiem czasu dochodzą nowe płaszczyzny, które trzeba dobrze zagospodarować, by cały proces promowania witryny był skuteczny. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, […]
19 marca 2018
jak zwiekszyc sprzedaz w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym cz.2

        Sklep internetowy to świetna alternatywa dla tradycyjnych form sprzedaży. Jest wiele zalet posiadania sklepu online, a ich liczba stale rośnie. Są one przede wszystkim wygodne i można zaoszczędzić […]
12 marca 2018

Elementy “must have” na stronie internetowej firmy – część 1

Strona internetowa jest obecnie elementem „must have” w budowaniu wizerunku Twojej firmy. Bez zaistnienia w społeczności internetowej tworzenie marki osobistej i dotarcie do szerszego grona odbiorców jest nie lada wyzwaniem. Jak w […]