SEO blog o pozycjonowaniu i marketingu internetowym

28 listopada 2017
sklep internetowy

Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu sklepu internetowego?

Sektor sklepów internetowych jest jednym z najprężniej rozwijających się w części naszej Europy. Szacuje się, że w najbliższych latach powstanie kolejna olbrzymia liczba serwisów nastawionych na internetowy handel. W tym i kolejnym […]
23 listopada 2017
Jak postawić pierwsze kroki w LinkedIn

Jak postawić pierwsze kroki w LinkedIn?

LinkedIn to obecnie największa platforma do kontaktów biznesowych. Obecnie na portalu zarejestrowanych jest ponad 500 milionów użytkowników (w Polsce – 2,5 mln). To przestrzeń oferująca szerokie możliwości biznesowe dla wszystkich specjalistów, dyrektorów […]
21 listopada 2017
jak wypromować stronę w Google

Jak wypromować stronę w Google?

Przede wszystkim postaw na pozycjonowanie! Jeżeli zadbałeś już o nowoczesny wygląd Twojej strony internetowej, czas popracować nad wysokimi pozycjami w wyszukiwarce Google. Tak, aby Twoja strona wyświetlała się jak najwyżej, na zapytania […]
17 listopada 2017
strony internetowe

Co powinna zawierać strona internetowa?

Strona internetowa z punktu widzenia klienta, który będzie ją odwiedzał oraz z punktu widzenia robotów wyszukiwarki Google, powinna być lekka, przyjemna i prosta w obsłudze. Zasady niby proste i mogłoby wydawać się, […]
14 listopada 2017
jak dotrzeć do klientów biznesowych

Jak dotrzeć do klientów biznesowych?

W świecie marketingu utarło się przekonanie, że dotarcie do osób z grupy B2B (business-to-business to prawdziwe wyzwanie i nie lada biznesowy wyczyn. Tego rodzaju działania z reguły kojarzą się z trudnym procesem […]
9 listopada 2017

Jak korzystać z hashtagów w mediach społecznościowych?

Popularność portalów social media stale rośnie i zyskuje zaufanie coraz szerszego grona odbiorców, co znacznie utrudnia poszukiwanie konkretnych wątków. Żyjemy w czasach, w których dążymy do upraszczania i działania schematycznego. Metodą, która […]
7 listopada 2017
za co można dostać karę od google

Za co można dostać karę od Google? 3 główne przyczyny

Google, jako jedna z największych marek na świecie, stara się dostarczać produkty najwyższej jakości. Tak też jest z wynikami wyszukiwania. W swoich rankingach premiuje witryny zadbane z wysokiej jakości contentem, natomiast deklasuje […]
27 października 2017
jak zostać programistą

Jak zostać programistą – krótki kurs dla zielonych cz.1

Ludzie twierdzą, że zostanie programistą, gdy ma się nikłą wiedze na ten temat, jest nieosiągalne. Nic bardziej mylnego. Najważniejsze jest podjęcie decyzji, w jakim kierunku każdy z nas chce się rozwijać w […]
19 października 2017
Content marketing w branży e-commerce

Content marketing w branży e-commerce

Branża e-commerce z roku na rok coraz większy nacisk kładzie na content, który poprzez zróżnicowaną formę może być użyteczny pod wieloma względami. Z jednej strony pomaga w kreowaniu wizerunku marki, z drugiej […]
16 października 2017
sklep internetowy

Łatwy w obsłudze sklep internetowy

Statystycznie ponad połowa Polaków robi zakupy przez internet. Zdaniem specjalistów, pozostała część w znacznym stopniu być może nie finalizuje transakcji, ale dokonuje wstępnej selekcji na podstawie ofert sklepów internetowych, by następnie udać […]
9 października 2017
blog firmowy

Blog firmowy – 5 powodów, dla których warto go prowadzić

Blog firmowy – 5 powodów, dla których warto go prowadzić. Zapraszamy do lektury.
2 października 2017
hejt na facebooku

Walka z negatywami – hejt na Facebooku

Kiedy hejt jest typowym hejtem? Jak reagować na negatywne komentarze? Czy warto wchodzić w interakcje z kimś, kto chce nam zrobić zwyczajnie na złość? Czy usuwanie negatywnych komentarzy to dobra droga? Internet […]
25 września 2017
skuteczne sposoby reklamy w internecie

3 skuteczne sposoby reklamy w internecie – poradnik Lokomotywy

Jak często słyszymy pytanie – co zrobić, aby rozwinąć firmę? Jakie działania podjąć, by umocnić swój biznes wśród olbrzymiej konkurencji i nie martwić się o nowe zlecenia? Takie i podobne pytania nurtują […]
18 września 2017
Jak zbudować stronę widoczną w Google

Jak zbudować stronę widoczną w Google?

Każda firma tworzącą stronę internetową dla swej działalności musi pamiętać o jej dopasowaniu do wymagań „króla” wyszukiwarek, czyli Google. Nie dbając o jego potrzeby, skazujemy się na niebyt w gąszczu internetowych witryn. […]
11 września 2017
Najlepsze narzędzia do monitorowania mediów

Najlepsze narzędzia do monitorowania mediów

Obecność w sieci jest sprawą powszechną w życiu codziennym przeciętnego Kowalskiego oraz kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia każdego biznesu. Od momentu upowszechnienia serwisów społecznościowych całkowicie zmienił się sposób funkcjonowania firm w mediach […]
4 września 2017
darmowe narzędzia od google

5 darmowych narzędzi od Google, z których musisz skorzystać!

Google to wyszukiwarka, z której korzysta 98% polskich internautów. Jest to światowy potentat, który ma praktycznie monopol na trafianie do rodzimego konsumenta. Dlatego tak ważne jest, by dbać o wizerunek swojej firmy […]
29 sierpnia 2017
strona internetowa

Strona internetowa – nowoczesna i profesjonalna wizytówka firmy

Internet to nieustanie zmieniający się innowacyjny świat. Ewoluujące medium, które z różną prędkością dociera do pozornych granic stale poszerzającej się globalnej wioski. Jednego roku skupiamy się na efekcie wow, w kolejnym dominuje […]
22 sierpnia 2017
jak znaleźć odpowiednią agencję seo

Jak znaleźć odpowiednią agencję SEO?

Dobra strona internetowa jest ważna nie tylko w kwestiach wizerunkowych, ale również pomocna w efektywnych działaniach reklamowych. Każdy przedsiębiorca powinien zdać sobie sprawę, że witryna nie jest wystarczająca dla pozyskania nowych klientów. […]