WordPress to bardzo popularna platforma do tworzenia stron internetowych i blogów. Pierwszym działaniem jest zainstalowanie CMSa, które sprawia trudność szczególnie początkującym webmasterom. Jak przebiega ręczna instalacja WordPressa krok po kroku na serwerze […]
„Strona jest połową sukcesu, druga połowa to analiza jej treści ” – autor nieznany Analytics to narzędzie do analityki stron internetowych, udostępniane przez firmę Google. W dzisiejszych czasach bez odpowiedniej analizy ruchu […]
Każdy, kto ma bloga lub myśli o jego założeniu, z pewnością liczy na duży ruch prowadzący do niego. Dlaczego? Dla rozpoznawalności, ambicji, chęci dzielenia się wiedzą ze światem, bądź, by po prostu […]
Poprawa UX strony www pozytywnie wpływa zarówno na odbiór witryny przez odbiorców, jak i na pozycje fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania. Dlatego też jest tak ważne w branży SEO. W dzisiejszym artykule […]
Stworzenie strony www to dopiero pierwszy, choć fundamentalny krok, ku zaistnieniu w Internecie. Sama witryna nie przyciągnie jednak setek hurra nastawionych klientów. Aby wykorzystać cały potencjał sieci, należy działać na różnych płaszczyznach, […]
Od dwóch miesięcy obserwujemy znaczne przetasowania pozycji w wyszukiwarce internetowej Google. Oficjalne stanowisko pracowników amerykańskiej firmy poznaliśmy dopiero 23 września 2016 roku. Za znaczne skoki pozycji odpowiedzialna jest najnowsza aktualizacja algorytmu. – […]
CMS-y to systemy zarządzania treścią na stronie internetowej, które od kilku lat zdobywają niebywałą popularność. Bez posiadania eksperckiej wiedzy na temat tworzenia witryn internetowych można w przystępny sposób modyfikować treść i jej […]
Coraz więcej firmowych stron powstaje na platformie WordPress. O jej popularności świadczą liczby. Szacuje się, że istnieje już ponad 70 milionów witryn z tym systemem. Paleta działań jest bardzo szeroka: szablony, rozszerzenia, […]
W natłoku wielozadaniowości w branży SEO często stoimy przed analizowaniem niezliczonych sytuacji i skomplikowanych problemów. Do jednych z nich należy audyt SEO, czyli raport z witryny internetowej pod kątem czynników, które kluczowe […]
Każda osoba projektująca stronę internetową chce, by była dobrze napisana, estetyczna i zgodna z najnowszymi wymogami UX. Jednak często zdarza się tak, że w wyniku braku wystarczającej ilości czasu, gorszego dnia bądź […]
Linkowanie wewnętrzne to podstawa SEO. Ma za zadanie sprawnie prowadzić użytkowników oraz roboty indeksujące po stronie internetowej od punktu A do B. Właściwie wykonane umożliwia przemieszczanie się z jednego miejsca witryny do […]
Nowoczesne witryny internetowe prawie zawsze opierają się na CMS (wyjątkiem są strony, które zostały napisane w języku html), czyli systemie zarządzania treścią umożliwiającym większość działań na stronie bez znajomości skomplikowanych języków programowania […]
Marketing sieciowy rozwija się coraz prężniej. Aktualnie brak strony internetowej dyskwalifikuje wiele firm na rynku większości branż. XXI wiek to czas wzmożonej konkurencji w świecie wirtualnym. Jednym ze sposobów wyróżnienia się, zwiększenia […]
Pierwsze efekty pozycjonowania – jak długo trzeba poczekać? Z tym pytaniem od klientów zapewne bardzo często mają styczność specjaliści ds. SEO. Szczególnie wzbudza wśród nich załamanie rąk, gdy zadawane jest po tygodniu […]
White Hat SEO to wszelkie czynności dążące do zwiększenia użyteczności strony dla internauty oraz pozyskania organicznych linków zewnętrznych, poprawiających pozycje fraz kluczowych zgodnie z wytycznymi Google. Technika ta ma na celu wykreowanie […]
WordPress to bardzo popularna platforma do publikowania treści w internecie, na której powstaje coraz wiece funkcjonalnych witryn internetowych. Administrowanie wieloma stronami www jest niezwykle czasochłonne i może okazać się męczące. W dzisiejszym […]
Istnieją dwie taktyki pozycjonowania strony internetowej: zgodna z wytycznymi dla webmasterów (White Hat SEO) i sprzeczna z poleceniami pracowników Google (Black Hat SEO). W dzisiejszym artykule zajmiemy się tą drugą. Metoda Black […]
W XXI wieku internet jest obok telewizji najważniejszym miejscem promocji. W świecie online firmy mogą bardzo szybko dotrzeć z komunikatami do szerokiego grona potencjalnych klientów. Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach wymogiem, […]