3 lutego 2018
storytelling

Jak wykorzystać storytelling w content marketingu?

Content marketing jest coraz częściej priorytetem, nie bez powodu. Treści na stronach, blogach, formach, w social media etc. są respektowane przez pioniera wyszukiwarek, który narzuca nam, na jakich treściach mamy się skupić […]
31 stycznia 2018
Jak sprawdzić linki przychodzące do strony

Jak sprawdzić linki przychodzące do strony?

W pracy każdego pozycjonera jednym z najważniejszych elementów powinna być regularna i efektywna analiza linków przychodzących do promowanych witryn. Prześwietlanie odnośników zewnętrznych umożliwia śledzenie historii stron oraz pozwala na porównywanie z konkurencją. […]
26 stycznia 2018

Czym jest wizytówka Google Moja Firma

Wizytówka na mapach Google to usługa przeznaczona zarówna dla małych jak i dużych firm. Pozwala na prezentacje najważniejszych informacji o prowadzonej działalności i wyświetlenie ich w organicznych wyszukaniach wraz z załączoną lokalizacją […]
23 stycznia 2018

Jak poprawić szybkość strony internetowej?

Dlaczego warto zwrócić uwagę na szybkość ładowania strony? Ponieważ, jak pokazują badania, blisko połowa internautów oczekuje, że interesująca ich strona wyświetli się w czasie krótszym niż 2 sekundy. Ponadto, oprócz komfortu użytkownika, […]
19 stycznia 2018
zdjecie-glowne

Jak wypromować aplikację mobilną? cz. 2.

Mamy już aplikację oraz zoptymalizowane ustawienia w Google Play. Czas zabrać się za promocje na zewnątrz. 1. Stworzenie strony internetowej Strona internetowa jest najmocniejszym elementem budowania tożsamości i komunikatu aplikacji, obok marketplace […]
16 stycznia 2018

Jak wypromować aplikację mobilną? cz. 1

Mamy świeżo upieczoną aplikacje i co teraz? Należy zacząć od jej publikacji w GooglePlay lub AppStore. Na dzień dobry trzeba przebrnąć przez ustawienia odpowiednich informacji o aplikacji takich, jak: do czego służy, […]
11 stycznia 2018
jak pozyskiwac leady sprzedażowe

Jak pozyskiwać leady sprzedażowe?

Metod i form pozyskiwania wartościowych leadów, czyli potencjalnych klientów w dobie rozwoju internetu mamy coraz więcej. Mając wypracowane swoje metody gromadzenia listy potencjalnych klientów, możemy prowadzić wciąż nieśmiertelny i we właściwych okolicznościach […]
8 stycznia 2018
Jak przyspieszyć stronę internetową na WordPressie?

Jak przyspieszyć stronę internetową na WordPressie?

Często zadajemy sobie to pytanie w momencie kiedy chcemy zabrać się za poprawę naszych wyników w wyszukiwarce. Wówczas przeglądając różnego rodzaju poradniki od czego zacząć często wpada nam w ręce skrypt od […]
4 stycznia 2018

Accelerated Mobile Pages – co to takiego?

Accelerated Mobile Pages (AMP) to nowoczesna technologia pozwalająca na szybkie renderowanie stron www, posiadających statyczne treści. Wdrożenie standardu umożliwia dopasowanie zawartości serwisu do parametrów technicznych narzędzia (wielkości ekranu, jego rozdzielczości), z którego […]