21 listopada 2017
jak wypromować stronę w Google

Jak wypromować stronę w Google?

Przede wszystkim postaw na pozycjonowanie! Jeżeli zadbałeś już o nowoczesny wygląd Twojej strony internetowej, czas popracować nad wysokimi pozycjami w wyszukiwarce Google. Tak, aby Twoja strona wyświetlała się jak najwyżej, na zapytania […]
17 listopada 2017
strony internetowe

Co powinna zawierać strona internetowa?

Strona internetowa z punktu widzenia klienta, który będzie ją odwiedzał oraz z punktu widzenia robotów wyszukiwarki Google, powinna być lekka, przyjemna i prosta w obsłudze. Zasady niby proste i mogłoby wydawać się, […]
14 listopada 2017
jak dotrzeć do klientów biznesowych

Jak dotrzeć do klientów biznesowych?

W świecie marketingu utarło się przekonanie, że dotarcie do osób z grupy B2B (business-to-business to prawdziwe wyzwanie i nie lada biznesowy wyczyn. Tego rodzaju działania z reguły kojarzą się z trudnym procesem […]
9 listopada 2017

Jak korzystać z hashtagów w mediach społecznościowych?

Popularność portalów social media stale rośnie i zyskuje zaufanie coraz szerszego grona odbiorców, co znacznie utrudnia poszukiwanie konkretnych wątków. Żyjemy w czasach, w których dążymy do upraszczania i działania schematycznego. Metodą, która […]
7 listopada 2017
za co można dostać karę od google

Za co można dostać karę od Google? 3 główne przyczyny

Google, jako jedna z największych marek na świecie, stara się dostarczać produkty najwyższej jakości. Tak też jest z wynikami wyszukiwania. W swoich rankingach premiuje witryny zadbane z wysokiej jakości contentem, natomiast deklasuje […]
27 października 2017
jak zostać programistą

Jak zostać programistą – krótki kurs dla zielonych cz.1

Ludzie twierdzą, że zostanie programistą, gdy ma się nikłą wiedze na ten temat, jest nieosiągalne. Nic bardziej mylnego. Najważniejsze jest podjęcie decyzji, w jakim kierunku każdy z nas chce się rozwijać w […]
19 października 2017
Content marketing w branży e-commerce

Content marketing w branży e-commerce

Branża e-commerce z roku na rok coraz większy nacisk kładzie na content, który poprzez zróżnicowaną formę może być użyteczny pod wieloma względami. Z jednej strony pomaga w kreowaniu wizerunku marki, z drugiej […]
16 października 2017
sklep internetowy

Łatwy w obsłudze sklep internetowy

Statystycznie ponad połowa Polaków robi zakupy przez internet. Zdaniem specjalistów, pozostała część w znacznym stopniu być może nie finalizuje transakcji, ale dokonuje wstępnej selekcji na podstawie ofert sklepów internetowych, by następnie udać […]
9 października 2017
blog firmowy

Blog firmowy – 5 powodów, dla których warto go prowadzić

Blog firmowy – 5 powodów, dla których warto go prowadzić. Zapraszamy do lektury.