Case Study - Pneumatik

Divider

Studio Lokomotywa – Napędzamy Twój Biznes


Nowa strona


Nowa witryna to nie tylko odświeżona, nowoczesna szata graficzna. To również dostosowanie jej do urządzeń mobilnych, stworzenie kilku wersji językowych (angielski i niemiecki), zwiększenie jej bezpieczeństwa (m.in. poprzez zainstalowanie certyfikatu SSL), utworzenie mapki interaktywnej oraz dodanie formularzy kontaktowych. Nowa strona klienta jest bardziej intuicyjna i zaprojektowana zgodnie z wymaganiami UX. Zyskując nowy wygląd stała się nie tylko bardziej atrakcyjna dla użytkowników, ale także dla wyszukiwarki Google, czego dowodem były już pierwsze wzrosty pozycji.



Pozycjonowanie strony internetowej


Współpracę z firmą Pneumatik rozpoczęliśmy w 2016 roku. Naszym głównym zadaniem było zwiększyć rozpoznawalność marki klienta w internecie poprzez osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google na frazy kluczowe związane ze sprężarkami, kompresorami, osuszaczami i serwisem sprężarek. Aby uzyskać pozytywny wynik założyliśmy sobie dwa najważniejsze cele: odświeżenie strony internetowej klienta by dostosować ją do aktualnych wymagań Google oraz jej gruntowna optymalizacja.Po naszych działaniach, w ciągu tych 3 lat zyskaliśmy 214% wzrostów.

Semstorm


Pół roku od rozpoczęcia naszej współpracy pozycje w wyszukiwarce klienta zaczęły drastycznie rosnąć. Jak widać na wykresie z SEMSTORM poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 mnożyły się, zwiększając widoczność strony w Google, tym samym zwiększając jej ruch. Nawet ostatnia większa aktualizacja Google (zwana przez środowisko „Medical Update”) nie wpłynęła znacząco na pozycje – po ich delikatnym spadku natychmiast wróciły na swoje miejsce, a nawet jeszcze bardziej się wzniosły. Na dzień dzisiejszy Pneumatik.pl stoi najwyżej w historii swojego istnienia.

Panel Klienta - Raport ze statystyk


Luty 2017

Luty 2018


Optymalizacja+pozycjonowanie


Odciążyliśmy serwer strony, aby szybciej działała i się wczytywała. Pozycjonowanie natomiast zaczęliśmy od rozwinięcia i uatrakcyjnienia treści na stronie, jednocześnie dostosowując ją do wymagań SEO (w tym zmiana metatitle i metadescription). Duży udział we wzroście pozycji fraz kluczowych ma regularne prowadzenie firmowego BLOGA, który – oprócz przekazywania fachowej wiedzy użytkownikom – ma za zadanie aktualizować stronę i urozmaicać ją o nowe treści, co jest ogromne ważne dla Google i dla wzrostu pozycji. Systematyczne publikowanie nowych artykułów przekłada się na wyższe pozycje, a także na zwiększenie widoczności na frazy typu „długi ogon” (frazy 3-6 członowe).

Stała współpraca = wysokie pozycje w Google


Wieloletnia współpraca z firmą Pneumatik przyczyniła się do 100% wzrostu ich pozycji w wyszukiwarkach. Już ostatni rok naszych działań jest wyraźnym dowodem na to, że dłuższe pozycjonowanie daje najlepsze efekty. Zachęcamy do współpracy – z nami Państwa strona wskoczy na szersze tory!



Chcesz zostać naszym partnerem biznesowym?

Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić.