Case Study - Szydlowski-Logistyka.pl

Divider

Jak pozycjonowanie na wyłączność przełożyło się na ruch strony


Oczekiwania klienta

Celem klienta było zdobycie TOPowych pozycji w wyszukiwarce Google i zwiększenie dostępności usług związanymi z wynajmem wózków widłowych na terenie Poznania i okolic.

Divider

Nasze działania sprawiły między innymi:

90% - wzrostu liczby użytkowników

80% - liczba fraz w Top10

102 tys. - liczba wyświetleń strony w Google

Divider

O Kliencie

Szydłowski Logistyka Sp. z o.o. to importer nowych i używanych wózków widłowych. Zajmują się przede wszystkim ich wynajmem, ale także sprzedażą.

Firma postanowiła zwiększyć swój zasięg, inwestując w działania związane z promocją swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. Działania pozycjonerskie na zasadzie wyłączności sprawiły, że strona Szydłowski Logistyka Sp. z o.o. zyskała:

  • 80% fraz kluczowych w Top10
  • 90% wzrostu liczby użytkowników
  • 85% wzrostu liczby wejść na stronę

Plan działania

Nasza współpraca z Szydłowski Logistyka trwa od kwietnia 2019 roku. Głównym zadaniem naszej agencji było zwiększenie ruchu na stronie i zainteresowania użytkowników do skorzystania z formularza kontaktowego. Stąd opracowaliśmy plan działania, który składał się z:

  • opracowania wieloetapowej strategii działań optymalizacyjnych, które pozwolą na skuteczne pozyskiwanie nowych klientów,
  • poznania konkurencji i aktualnych działań marketingowych firm z Poznania i okolic z tej samej branży, obstawiających najwyższe pozycje w Google,
  • zrozumienia zachowań potencjalnych klientów.

Co wykonaliśmy

Nasze pierwsze działania skupiały się na stworzenie audytu, w celu ustalenia planu wdrożenia konkretnych działań pozycjonerskich, dzięki którym strona będzie wyświetlać się w pierwszych wynikach wyszukiwań Google. Wybraliśmy też 15 fraz kluczowych o największym potencjale. Na podstawie zebranych informacji i stworzonej strategii wykonaliśmy:

  • Rozbudowanie witryny o znaczną ilość podstron i stworzenie do nich unikalnej treści
  • Założenie i prowadzenie firmowego bloga
  • Publikację artykułów sponsorowanych na zewnętrznych portalach tematycznych, jak również informacji o firmie w katalogach i forach branżowych

Efekty

Widoczność strony klienta w wyszukiwarce Google stale rośnie. Dzięki stałym i regularnym działaniom pozycjonerskim na wyłączność, udało nam się zwiększyć liczbę nowych użytkowników pozyskanych przez Szydłowski Logistyka o niemal 90%:


Regularna publikacja nowych treści na stronie, jak również na zewnętrznych portalach tematycznych przyczyniła się do znacznego wzrostu widoczności na frazy kluczowe: