Facebook posty produktowe z kilkoma stronami docelowymi

Profil na Facebooku jest doskonałym narzędziem marketingowym świetnie uzupełniającym działania takie jak reklamy AdWords czy pozycjonowanie. Warto używać go by docierać do użytkowników o określonych zainteresowaniach i cechach demograficznych. Dzięki dziesiątkom parametrów, które Facebook zbiera na temat swoich użytkowników można tworzyć na nim skuteczne reklamy o wysokim wskaźniku zwrotu inwestycji.

Oczywiście generowanie sprzedaży usług lub produktów przez Facebooka powinno być wspierane przez zamieszczanie odpowiednich postów produktowych. Powinny one zawierać zrozumiały i atrakcyjny komunikat oraz wezwanie do konkretnego działania. Oprócz tych dość oczywistych wymagań, które powinny spełniać sprzedażowe posty na Facebooku jest jeszcze jeden prosty sposób na zwiększenie ich skuteczności. Żeby reklamy na Facebooku miały większy współczynnik konwersji należy zawarte w nich linki kierować do podstron zawierających ofertę promowanych w nich produktów, a nie np. do strony głównej. Wiele osób zapomina o możliwość dodania przekierowania do kilku podstron w jednym poście, poprzez dodanie indywidualnych linków dla każdej fotografii ilustrującej nasz wpis. Poniżej krótka instrukcja która wyjaśni jak to zrobić i szybko bez ponoszenia żadnych kosztów zwiększyć skuteczność swojej promocji na Facebooku 🙂

 

1. Najeżdżamy kursorem na symboli linku widoczny na miniaturze grafiki widocznej poniżej postu i klikamy.

1

 

2. Wprowadzamy adres podstrony naszej witryny najbardziej odpowiadający miniaturze, którą edytujemy.

2

 

3. Od tej chwili kliknięcie w miniaturę prowadzi użytkownika do najbardziej interesującej go treści.

3

 

4. Przechodzimy do kolejnych miniatur i powtarzamy czynność.

Dzięki wykonanej w ten sposób optymalizacji postu zamieszczamy w jednym poście linki do kilku podstron, wprowadzamy jednocześnie bardzo racjonalną nawigację, która zwiększy prawopodobieństwo realizacji zakładanych przez nas celów.

 

Piotr Wierzba specjalista ds. AdWords i Social Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *