Co to są linki sponsorowane Google Ads?


Pozycjonowanie to główny tor, po jakim porusza się nasza „Lokomotywa”, zdarza się jednak, że zbaczamy na inne szlaki w świecie reklamy internetowej. A to wszystko w poszukiwaniu dodatkowych sposobów na zwiększenie widoczności biznesów naszych Klientów w sieci. Jedną z metod, która daje wyjątkowo szybkie i wymierne efekty, jest kampania linków sponsorowanych Google Ads. Są to najczęściej reklamy w formie tekstowej z linkiem do Twojej witryny i wyświetlają się jako płatne pozycje nad organicznymi wynikami wyszukiwania lub tuż pod nimi. Reklama w Google to recepta na błyskawiczne znalezienie się na pierwszej stronie w wyszukiwarce!

Zapytasz pewnie: „To po co mi pozycjonowanie?”. Otóż po to, aby wypracować trwałe i długofalowe korzyści! Linki sponsorowane są traktowane jako uzupełnienie działań SEO, tłoczą dodatkową parę do silników marketingowej machiny i umacniają pozycję Twojej firmy w wyszukiwarce. Samodzielnie pozwalają na krótkotrwałe, ale intensywne zainteresowanie odbiorców Twoją ofertą. Najlepiej wypadają, gdy chcesz przeprowadzić sezonowe działania reklamowe lub akcję remarketingową.

Kampanię linków sponsorowanych można zacząć tak naprawdę od zaraz. Warto na samym starcie wyznaczyć cel poczynań (wzrost sprzedaży, zwiększenie świadomości marki) i sprecyzować konkretną grupę docelową, aby odpowiednio zbudować akcję promocyjną. Kluczowe są w tym przypadku… frazy kluczowe! To dzięki nim zainteresowane osoby łatwiej odnajdą Twój e-biznes w wynikach wyszukiwania Google. Na koniec określasz maksymalny budżet kampanii, ustalasz treść oraz formę reklamy i voilà! Odliczasz do pierwszej fali wygłodniałych Twojej oferty Klientów ;) Rozpoczynając przygodę z Google Ads, nie podpisujesz złowrogiego cyrografu z haczykiem: kampanię możesz przerwać w jakimkolwiek momencie i wznowić po dowolnym czasie. My zawsze służymy jej profesjonalną obsługą


Korzyści

Divider

Błyskawiczne efekty

to główny argument przemawiający za kampanią Google Ads. Linki sponsorowane nie wymagają budowania skomplikowanej strategii, modyfikacji kodu strony lub regularnego tworzenia treści. Wystarczy, że odpowiednio zasilisz budżet konta, aby kampania zaczęła szturmować internet. A zyski weźmiesz Ty – szturmem!

Brak ukrytych kosztów

płacisz wyłącznie wtedy, gdy użytkownik KLIKNIE Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na stronę (tzw. PPC – Pay Per Click). Ponadto masz pełną kontrolę nad budżetem reklamowym: to Ty decydujesz o jego wysokości, czy to dziennej, czy na poszczególne kampanie oraz dostosowujesz stawki dla konkretnych słów kluczowych. Elastycznie i przejrzyście!


Pełna transparentność

kampania linków sponsorowanych to nie tylko możliwość elastycznego planowania wydatków na reklamę. To także pełna kontrola przebiegu akcji marketingowej. Statystyki są do Twoich usług: dowiesz się, jakie działania podjęli internauci zainteresowani reklamą. Szczegółowa informacja zwrotna to gotowa instrukcja na to, co warto ulepszyć w witrynie!

Precyzyjna Reklama

internet nie zna pojęcia granicy. Jego ogrom pomieści wszelkie biznesy z całego świata. Jak zatem nie zniknąć w tej mnogości dóbr i usług ze swoją ofertą? Odpowiedź jest prosta: TARGETOWANIE. Linki sponsorowane można kierować do konkretnych użytkowników, w wybranych godzinach, z odpowiednią częstotliwością, a nawet zdecydować, na jakich urządzeniach wyświetlać reklamy. Dzięki takiej precyzji Twoja wirtualna kampania ma olbrzymie szanse na metamorfozę w realny zysk


Rozbudowana reklama

kampania Google Ads umożliwia zastosowanie rozszerzeń reklam. Wedle podstawowej zasady wyszukiwarki, czyli dbania o komfort użytkownika, linki sponsorowane można zaopatrzyć w dodatkowe funkcjonalności. Dzięki temu Twoja reklama nie będzie miała charakteru głównie informacyjnego, ale umożliwi natychmiastowe działania, tj.: kontakt telefoniczny z Twoją firmą lub łatwiejsze odnalezienie jej siedziby.


Jak przebiega kampania linków sponsorowanych Google Ads??

Divider
Intrygujące treści

Intrygujące treści

które mają wywoływać u odbiorców odruch klikania Twojej reklamy. Atrakcyjny przekaz generuje ruch na stronie, a cena za pojedyncze kliknięcie automatycznie spada.

Analiza skuteczności

Analiza skuteczności

weryfikujemy, w jakim stopniu cała akcja marketingowa okazała się efektywna. W razie konieczności dodatkowo zwiększamy jej siłę oddziaływania i eliminujemy „puste kliknięcia” – krótko mówiąc, obniżamy ostateczny koszt kampanii.


Ile kosztuje kampania linków sponsorowanych Google Ads?

Divider

W systemie Google Ads każde kliknięcie Twojej reklamy przez internautę kosztuje - jest to tzw. PPC (Pay Per Click). Nie ma określonego i stałego cennika za pojedyncze kliknięcie, cena zależy głównie od poziomu konkurencji lub jakości Twojej promocji. Reklama w Google oferuje niezwykle korzystny i elastyczny model rozliczania! W tym momencie przekazujemy Ci stery – możesz samodzielnie zadecydować o wysokości budżetu na kliknięcia. Dodatkowe koszta wygeneruje prowadzenie i optymalizacja kampanii przez naszą załogę certyfikowanych ekspertów. Zagwarantuje Ci to jednak bezpieczną i komfortową podróż, bez martwienia się o monitorowanie konwersji albo dobór fraz kluczowych. Zadbamy o to, aby wygenerować jak największy ruch na Twojej stronie jak najniższym kosztem, podczas gdy Ty będziesz beztrosko podziwiać widoki za oknem – nadciągające zyski!