Wyprzedź konkurencję, docierając na sam szczyt

Pozycjonowanie stron to dziś najbardziej skuteczna i popularna reklama w internecie. Miliony użytkowników wyszukiwarki Google każdego dnia poszukuje produktów, towarów, usług czy wszelkiego rodzaju informacji. Jeszcze nigdy rynek i kontakt z klientem nie był aż tak rozwinięty i ogólnie dostępny.

O usłudze. Jak to działa?

Pozycjonowanie strony www ma na celu sprawić, iż Państwa witryna internetowa znajdzie się jak najwyżej w wyszukiwarce internetowej, dzięki czemu znajdziecie się Państwo znacznie bliżej swojego potencjalnego klienta.

Pozycjonowanie to nic innego jak reklama internetowa Państwa firmy w wyszukiwarkach po to, aby poprawić jej widoczność, dostępność i popularność, co automatycznie przekłada się na większe zainteresowanie Państwa klientów. Promocja ta polega na wdrożeniu wielu działań, które docelowo sprawiają, że strona pojawia się na czołowych miejscach w wyszukiwarce internetowej na konkretne słowa i wyrażenia.

Agencja SEO ma za zadanie pracować nad wysokimi pozycjami Państwa firmy w wyszukiwarce na popularne w danej branży wyrażenia i frazy. Ma to ogromne znaczenie dla jej istnienia i żywotności w internecie. Dostępne i wiarygodne badania naukowe zdecydowanie wykazują, że 90% użytkowników wyszukiwarki koncentruje swoją uwagę na wynikach z dwóch pierwszych stron, na kolejne zagląda mniej osób.

Skuteczny sposób na wzrost widoczności w sieci

Zapewniamy poprawnie i fachowo wykonane pozycjonowanie stron w Poznaniu poprzez systematyczne działania, mające na celu utrzymać daną witrynę na jak najwyższych pozycjach wyszukiwań. Skuteczna reklama w internecie jest możliwa dzięki wielu działaniom i technikom pozycjonerskim, do których zaliczyć możemy.

  • Optymalizację kodu strony pod preferencje i standardy robotów sieciowych
  • Konsekwentne rozpowszechnianie strony w Internecie poprzez korzystanie z linków ze stron partnerskich
  • Pisanie profesjonalnych artykułów o działalności firmy i publikowanie ich w Internecie
  • Optymalizacja zawartości witryny zgodnie z pozycjonowanymi wyrażeniami tzw. SEO copywriting

Ile to kosztuje?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron w Poznaniu, wiele agencji proponuje różne kwoty za podobne działania. Cena jest kwestią indywidualnego podejścia. Jej koszta zależą do wielu czynników.

Przykładowo:

  • jakość wyrażeń
  • ich ilość
  • zakres promocji (lokalny / ogólnopolski)
  • branża
  • oraz sama kondycja pozycjonowanej strony

Ze względu na wymienione czynniki bez powyższych informacji nie sposób rzetelnie ocenić, ile to kosztuje. Dlatego w celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat zapraszamy do kontaktu, a nasz specjalista całkowicie bezpłatnie przygotuje analizę witryny wraz ewentualnymi kosztami pozycjonowania strony internetowej.

Dzięki skutecznym działaniom, jako profesjonalna firma pozycjonerska, sprawiamy, że dana strona internetowa zyskuje na popularności i zwiększeniu liczby odwiedzających w stosunku do witryn nieobjętych tymi zabiegami. Wzrost ilości użytkowników na stronie w naturalny sposób owocuje większym zainteresowaniem produktami i usługami, które są na niej przedstawiane.


Warianty współpracy

Zanim zdecydują się Państwo na współpracę z agencją interaktywną w Poznaniu, prosimy o zapoznanie się z oferowanymi przez nas formami rozliczeń za pozycjonowanie stron www. Jesteśmy elastyczni, dostosowując płatność do potrzeb i oczekiwań i możliwości konkretnego klienta.

Płatność w formie abonamentu

Rozliczanie pozycjonowania stron internetowych w formie abonamentu polega na pobieraniu stałej opłaty ryczałtowej każdego miesiąca. Podejmując współpracę z agencją SEO w Poznaniu, mają Państwo pewność gospodarnego wykorzystania każdej złotówki.

Najważniejsze zalety:

  • profesjonalna firma pozycjonerska ma motywację do skutecznego działania
  • idealny model współpracy dla firmy, która posiada bogatą ofertę rynkową
  • możliwość zaplanowania budżetu – co miesiąc pobierana jest stała opłata
  • pozycjonowanie skupione na całej stronie / ofercie klienta a nie na pojedynczych wyrażeniach

Minusy:

  • na efekty trzeba poczekać, mimo że płatności dokonuje się od razu

Płatność hybrydowa

To połączenie kilku form rozliczeń w jedną. Najczęściej jest to stała opłata ryczałtowa (jak w abonamencie) plus na przykład premia, jeśli pozycjonowana strona www szybko zajmie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Najważniejsze zalety:

  • nie ma konieczności inwestowania dużych pieniędzy w pozycjonowanie już na samym początku
  • możliwość określenia budżetu – zupełnie odwrotnie niż przy płatności za efekt

Minusy:

  • koszty pozycjonowania trzeba ponieść – będą one jednak mniejsze niż w przypadku samego ryczałtu

Płatność za efekt, czyli osiągnięte pozycje

Jest to forma rozliczenia, w której płatność jest proporcjonalna do osiągniętych efektów, czyli pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmuje witryna, tym większa jest stawka. 6. Wariant możliwy dla firm, które działają na mało konkurencyjnych rynkach oraz mają ściśle określoną, sprecyzowaną ofertę.

Najważniejsze zalety:

  • płacą Państwo tylko za efekty, więc wtedy gdy strona faktycznie dotrze na wysokie pozycje w wyszukiwarce

Minusy:

  • ograniczenie pozycjonowania strony do konkretnych / pojedynczych wyrażeń
  • trudno przewidzieć koszt pozycjonowania z miesiąca na miesiąc

Które rozwiązanie będzie dla Państwa najlepsze?

Tak jak nie ma jednej recepty na sukces przy pozycjonowaniu, tak nie można wskazać jednej konkretnej formy płatności. Dlatego też przed nawiązaniem współpracy, wraz z klientem rozważamy wszystkie „plusy” i „minusy” każdego z rozwiązań. Wszystko po to, by wybrać optymalną formę rozliczenia. Taką, która przyniesie obustronne korzyści.

Sprzedawaj swoje produkty i usługi on-line

Już teraz mogą Państwo skontaktować się z nami i przekonać o naszych możliwościach.

 

autoresponder system powered by FreshMail