Optymalizacja
To taki odpowiednik remontu Twojego sklepu internetowego. Słyszałeś o User Experience, w skrócie UX? To wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy poruszający się po stronie. Oczywiście dążymy do tego, aby były nietuzinkowe. Popracujemy nad architekturą Twojego e-sklepu, aby błędy techniczne nie odbierały Ci klientów.
Optymalizacja zwiększa także widoczność w rankingu wyszukiwarki Google. A gdy już jesteś widoczny, wypada się należycie prezentować. W związku z tym aktualizujemy meta opisy i meta tagi, a także dopracowujemy dane strukturalne Twojego sklepu internetowego.
Link Building
Po raz kolejny posłużymy się metaforą, aby przybliżyć Ci znaczenie tego pojęcia. Link building można przyrównać do plakatów albo ulotek reklamowych sklepu umieszczanych w dowolnych miejscach przestrzeni publicznej. A najlepiej tych, w których najczęściej bywają potencjalni klienci.
Internet znacznie ułatwia sprawę. Zamiast rozklejać plakaty i roznosić ulotki, umieścimy linki do Twojego sklepu na odpowiednich portalach internetowych. Co istotne – stosujemy wyłącznie uczciwe praktyki pozyskiwania jakościowego ruchu na stronie, gdyż tylko one pozwalają uniknąć kary od Google. A przede wszystkim budują autorytet Twojego sklepu internetowego i dają długoterminowe efekty!