Oferta

Divider

Studio Lokomotywa – Napędzamy Twój Biznes

Nie bez kozery nazwaliśmy naszą agencję „Lokomotywa”. Oprócz siły napędowej dla biznesu pozycjonowanie można przyrównać do dłuższej podróży, na którą składa się kilka etapów. Dobór działań uzależniony jest od branży, w której funkcjonujesz, od oczekiwanych przez Ciebie rezultatów, a także od stanu Twojej obecnej witryny oraz obszaru, na jakim działasz. Zarówno cena, jak i trasa współpracy jest zawsze dostosowywana pod Twoje tempo! Dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić. W obrębie pozycjonowania działamy… wielotorowo.

Audyt SEO

Nie chciałbyś wyruszyć w trasę szwankującym pojazdem, czyż nie? Nie dość, że komfort takiej podróży pozostawiałby wiele do życzenia, to i samo dotarcie do celu potrwałoby dłużej (o ile w ogóle byłoby możliwe. Audyt SEO to niejako obowiązkowe badanie techniczne, z tym że przeprowadzone na Twojej stronie internetowej lub sklepie online. Dzięki niemu możemy namierzyć ewentualne błędy optymalizacyjne (zwłaszcza w kodzie strony) albo sprawdzić, w jakim stopniu Twoja witryna jest przystosowana do mobilnego szaleństwa XXI wieku ;) To nieocenione źródło informacji i wskazówek nie tylko dla nas jako ekspertów. Audyt niejako „czyta w myślach” internautom. Sporządzony przez nas raport pozwoli Ci sprawdzić, jakich słów kluczowych używają w poszukiwaniu konkretnych towarów lub usług. Im więcej danych, tym bliżej na pierwszą stronę w wynikach wyszukiwania!

Możesz być spokojny co do wiarygodności pozyskanych informacji – analizy wykonujemy z zastosowaniem specjalistycznych narzędzi. Naszą uwagę skupiamy zwłaszcza na wynikach zdobytych za pomocą Semstorm oraz Search Console. To one umożliwiają wybór kluczowych fraz dla Twojego biznesu i poprawienie widoczności Twojej strony internetowej lub sklepu online w wyszukiwarce. Z doświadczenia wiemy, że obszerny i skrupulatny audyt SEO pozwoli uniknąć w przyszłości zbędnych kosztów. Szkoda Twoich pieniędzy na dalsze prace z zakresu pozycjonowania, gdy użytkownicy gubią się na stronie, a roboty Google źle interpretują jej treść!


Optymalizacja

Optymalizacja, czyli słowo kluczowe, tyle że dla pozycjonowania. Na tym etapie przechodzimy już do konkretnych działań. Naoliwiamy całą maszynerię, aby w pełnej krasie zajechała na wysoką pozycję w wyszukiwarce! Precyzyjne wyniki audytu SEO to przepustka do skutecznych prac zarówno nad warstwą techniczną, jak i tekstową Twojej strony internetowej lub sklepu online. Rozpoczynamy od nakreślenia planu rozmieszczenia wybranych fraz kluczowych w strategicznych miejscach w witrynie. To nie tylko ukłon w stronę algorytmów Google. To przede wszystkim wabik na potencjalnych klientów. Intuicyjna, czytelna i odpowiadająca na potrzeby internautów witryna nie powinna widnieć tylko u Twojej konkurencji! Wprowadzimy ulepszenia w kodzie Twojej strony, a później skupimy się na jej poszczególnych parametrach. Cierpliwość to cnota, jednak rzadko spotykana, zwłaszcza w internecie! Zresztą, czy sam nie rezygnujesz z przeglądania witryn, które wolno się ładują? Szybkość wczytywania się treści to jedno. Strona www musi być responsywna! Nic nie wskazuje na schyłek miłości internautów do urządzeń mobilnych ;) Nie zapominamy także o kompresji grafik na stronie i stworzeniu pliku z dokładną mapą witryny, aby poprawić jej ogólną wydajność.


Pora na treści! Opracowanie wartościowego contentu to dla nas priorytet. Nie chcemy, aby Google wlepił nam mandat po drodze - kopiowanie treści jest surowo zabronione! Unikalność tekstów na stronie internetowej to podstawa. Możemy je napisać od zera albo skutecznie zmodyfikować te, którymi już dysponujesz. Nie musisz zaprzątać sobie głowy wymogami SEO, a dla nas to standardowe działanie. Wiemy, jaka powinna być hierarchia nagłówków, naturalnie operujemy frazami kluczowymi, rozsądnie umieszczamy linki wewnętrzne, a z META Title i META Description jesteśmy za pan brat! W skrócie – operujemy językiem zrozumiałym zarówno dla robotów wyszukiwarek, jak i dla użytkowników sieci.

Niczego przed Tobą nie ukryjemy! Po dwóch miesiącach od rozpoczęcia pozycjonowania wyślemy Ci szczegółowy raport, w którym punkt po punkcie będziesz mógł sprawdzić, jak się spisujemy i w jakim tempie zmierzamy na szczyt wyników wyszukiwania


Co kryje się pod tym relatywnie nowym pojęciem? Recepta na ekspansję Twojej strony internetowej lub sklepu online! Gdy już odpowiednio przeanalizujemy i zoptymalizujemy witrynę, rozejrzymy się za najlepszymi miejscami, w których można pozostawić „ślad” prowadzący do Twojego miejsca w sieci. Celujemy w mocne domeny, które zdecydowanie podnoszą jakość umieszczonych linków. Oczywiście muszą to być serwisy powiązane tematycznie z prowadzoną przez Ciebie działalnością. Nie bez znaczenia jest też ruch na danej stronie i jej wiarygodność dla robotów wyszukiwarek.

Pozyskiwanie wartościowych linków z witryn cieszących się renomą to nie lada wyzwanie, jednak (jak zapewne się domyślasz) gra jest warta świeczki! Bezpieczne linkowanie, prowadzone z głową i zgodnie z wytycznymi Google (które notabene mają tendencje do częstych zmian) to nie droga na skróty. Sztuka profesjonalnego link buildingu wymaga wieloletniej znajomości specyfiki branży i unikania zabronionych praktyk. Zatem pozyskiwanie linków z cenionych serwisów tematycznych lub blogów oraz budowanie wiarygodności Twojej domeny nie odbędzie się w jedną noc! Pozostaw nam to odpowiedzialne zadanie, a Ty usiądź wygodnie i obserwuj przez okno, jak systematycznie zbliżamy się do stacji docelowej – TOP w wynikach wyszukiwania!


Mapy SEO

Google dąży do maksymalnego ułatwiania życia swoim użytkownikom. Automatycznie przyświeca nam ten sam cel! W Google Maps możemy umieścić esencję tego, co znajduje się na twojej stronie www, aby internauta błyskawicznie znalazł interesujące go informacje. Jest to wyjątkowo przydatna opcja, która doskonale sprawdza się podczas promocji firm lokalnych z fizyczną siedzibą. Warto zawierzyć sprzyjającym statystykom i zadbać o dobrą widoczność oraz wysoką pozycję na mapach. Wystarczy, że podasz najważniejsze dane, a Google zaserwuje Cię potencjalnym klientom „w pigułce”!

Google Maps codziennie pomaga tysiącom internautów znajdować szukane przez nich towary bądź usługi. Jeśli jeszcze nie masz tam swojej wizytówki, to zapewne konkurencja wykorzystała Twoją nieobecność. Wychodzimy Ci naprzeciw! Cała procedura nie jest skomplikowana, a potencjalne korzyści – na wyciągnięcie ręki. Możemy wyręczyć Cię z zakładania wizytówki w Google Maps, a to w praktyce oznacza, że nie zużyjesz energii na uzupełnianie profilu, dodawanie zdjęć i logotypów, wpisywanie danych teleadresowych albo przygotowywanie skrótu oferty. Na naszych barkach spocznie także pozycjonowanie Twojej wizytówki w mapach. Ani na chwilę nie zapomnimy, że podróżujesz wagonem pierwszej klasy i należy Ci się bezbłędny serwis!


Blogi

Wydaje Ci się, że blog to przeżytek albo coś, co nie przynosi wymiernych korzyści? Czym prędzej zrewiduj swoje poglądy, jeśli chcesz wejść w komitywę z Googlem ;) Znaczenie treści tylko się umocniło! Wyszukiwarka Google wyjątkowo ceni strony www, które systematycznie dodają nowy content. Dodatkowo artykuł blogowy pozwala na umieszczenie bardziej rozbudowanych fraz kluczowych, jakimi coraz częściej posługują się użytkownicy podczas przeszukiwania sieci. Mowa o tzw. długich ogonach, fachowo określanych jako long tail. To one pozwolą Ci o wiele precyzyjniej dotrzeć do potencjalnych klientów!

Prowadzenie bloga firmowego to bez wątpienia angażująca, ale też niezwykle opłacalna inwestycja. Zyskujesz coś więcej oprócz monetyzacji podjętych działań - Ty i klient możecie się nawzajem poznać. Pozornie niepozorny artykuł blogowy to Twój sojusznik! Mając do dyspozycji potęgę content marketingu, zdołasz opowiedzieć odbiorcy nie tylko o swoich usługach lub produktach. Merytoryczny i intrygujący wpis będzie „zaczepiał” internautów i zapraszał ich na Twoją witrynę. Stamtąd coraz bliżej do obopólnego zaufania. W Twoim imieniu opowie im o ciekawostkach z życia firmy, przedstawi wyczerpująco nową ofertę albo przedłoży Cię jako eksperta w danej dziedzinie. Jest także doskonałym mediatorem! Dzięki sekcji komentarzy możesz poznać potrzeby odbiorców, rozwiać ich wątpliwości i dowiedzieć się, jakie modernizacje warto przeprowadzić w swoim biznesie.


Gotowy na tę formę dodatkowej promocji? Nie wstawaj z miejsca! Na spokojnie omówimy szczegóły opieki nad Twoim blogiem. Skonsultujemy tematy artykułów, aby były atrakcyjne dla odbiorców i uwzględniały frazy kluczowe, które uprzednio dopasujemy do Twojego biznesu. Nie tylko Twoi klienci, ale także i Ty możesz liczyć na ciekawą lekturę, która umili Ci naszą wspólną biznesową podróż! Nawet się nie spostrzeżesz, jak użytkownicy zaczną sami linkować Twoje treści


Artykuł sponsorowany

To niezwykle taktowny i okrzesany typ handlowca! ;) Artykuł sponsorowany jest alternatywą dla nachalnych reklam w sieci i jedną z najefektywniejszych form marketingu szeptanego. Nie mówi stricte o towarach lub usługach, a raczej sugeruje klientowi, jak bardzo może ich potrzebować ;) Istotne jest, aby został umieszczony w serwisach lub portalach tematycznych, gdzie kręci się najwięcej potencjalnych odbiorców. Na dodatek artykuł sponsorowany to świetny sposób na przemycenie linków do Twojej witryny! Nie wspominając już o zgrabnie wplecionych w treść artykułu frazach kluczowych dla Twojego biznesu. To nieocenione wsparcie w procesie pozycjonowania! Tym samym taki artykuł generuje ruch i przyczynia się do wzrostu sprzedaży, a ze względu na wysoki poziom merytoryczny godnie reprezentuje Cię w roli eksperta.

Podstawą sukcesu w tej materii jest wsparcie profesjonalistów! Od 2012 roku mieliśmy okazję napisać setki artykułów sponsorowanych, które skutecznie podkręcały tempo podróży na szczyt w wynikach wyszukiwania. Przy wyborze tej opcji Twoja rola ograniczy się wyłącznie do nakreślenia konkretnej tematyki, jaką mamy poruszyć w artykułach sponsorowanych. Później już tylko obserwujesz efekty naszych poczynań! Wybieramy należyty serwis tematyczny, w którym artykuł ma szansę wzbudzić największe zainteresowanie. Bierzemy pod uwagę zwłaszcza ruch na portalu, jego wiarygodność i ogólny poziom merytoryczno-techniczny, a także cenę publikacji, która musi zmieści

się w założonym budżecie. Finalnie wysyłamy gotowy artykuł „w świat”. Będzie wiedział, co robić! ;)


Raportowanie

Współcześni przedsiębiorcy to szczęściarze! Marketing internetowy oferuje niespotykane jak dotąd możliwości. Istnieją narzędzia statystyczne, które dają pełen obraz tego, co dzieje się w witrynie jaki był ruch na stronie, dla przykładu, w poniedziałek o 13:00? Ilu odbiorców korzystało ze smartfonów? Jak w ogóle trafili na stronę i co ich na niej zainteresowało? Analityka internetowa udzieli szczegółowych odpowiedzi. Grunt to doskonała znajomość dedykowanych narzędzi, których jest cała plejada: Search Console, Senuto, Semstorm, SurferSEO, Majestic SEO oraz Google Analytics. W naszej agencji skupiamy się zwłaszcza na informacjach zdobytych za pomocą tego ostatniego. Google Analytics daje możliwość wykonania nawet 200 rodzajów pomiarów danych! Przekłada się to na precyzyjną znajomość użytkowników, a co za tym idzie możliwość dopasowania strategii biznesowej pod ich preferencje. „Wirtualny profil” Twojego klienta stanowi nieoceniony skarb! Śledząc jego zachowania, można wykryć ewentualne nieprawidłowości na stronie www, poprawić współczynnik konwersji, a w efekcie zwiększyć liczbę odwiedzin. Uzbrojony w twarde dane nie tylko zarabiasz, ale także… oszczędzasz! Możesz zawczasu uniknąć błędnych decyzji i nie marnować środków na działania nieprzynoszące korzyści.


Słupki, wykresy, liczby, diagramy… Niejednemu kręci się w głowie na samą myśl o analizie statystyk! To niewskazane, zwłaszcza w podróży biznesowej ;) Daj nam pole do popisu! Ujarzmimy dane statystyczne i zbierzemy je dla Ciebie w przejrzystym raporcie. Raz na trzy miesiące będziesz mógł sprawdzić, jak zmienia się ruch na Twojej stronie oraz które podstrony były najczęściej odwiedzane. Udzielimy Ci również dostępu do Panelu Klienta, gdzie na bieżąco uzyskasz informacje o tym, jakie frazy są w danym momencie najskuteczniejsze dla Twojego biznesu. W razie niejasności zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji – chętnie omówimy dane bardziej szczegółowo, jeśli tylko sobie tego zażyczysz

się w założonym budżecie. Finalnie wysyłamy gotowy artykuł „w świat”. Będzie wiedział, co robić! ;)