Strona internetowa

W XXI wieku internet jest obok telewizji najważniejszym miejscem promocji. W świecie online firmy mogą bardzo szybko dotrzeć z komunikatami do szerokiego grona potencjalnych klientów. Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach wymogiem, by osiągnąć sukces w sprzedaży i kreowaniu wizerunku.

Strona internetowa – wizerunek firmy

Jeśli zastanawiasz się, jaki jest najlepszy sposób, by zwiększyć widoczność firmy na rynku, to odpowiedź jest jednoznaczna: za pomocą strony internetowej. To najlepsza wizytówka Twojej działalności. Dlaczego?

Wygląd strony www, jej funkcjonalność, szata graficzna i teksty w dużym stopniu wpływają na opinie klientów o Twoim biznesie. Wygodna, estetyczna i przystępna nawigacja to główne elementy, dzięki którym potencjalny klient może stwierdzić: ta firma dba o komfortową komunikację, a więc jest profesjonalna.

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze

Ten troszkę wyświechtany slogan ma w sobie dużo prawdy. Twoja witryna internetowa podczas pierwszego wejścia użytkownika, oceniana jest przez pryzmat jej wyglądu, a nie oferowanych przez Ciebie usług. Jeśli przyciągniesz klienta szatą graficzna i logicznym rozłożeniem wszystkich elementów domeny, zbudujesz pozytywny wizerunek, a w dłuższej perspektywie zwiększysz prestiż firmy na rynku.

Funkcjonalność strony

Wszystkie składowe strony powinny tworzyć spójny i klarowny system komunikacji, by skutecznie przekazywać poszukiwane przez klienta informacje. Równie kluczowe, jak forma, jest treść. Teksty powinny być rozmieszczone hierarchicznie co do ważności i przykuwać uwagę klienta, najlepiej nagłówkami. Łatwo odczytywany przekaz graficzno-tekstowy tworzy w efekcie harmonijny i wzbudzający zaufanie wizerunek Twojej Firmy.

Wymierne korzyści z posiadania firmowej strony www

Lokowanie funduszy w stronę internetową ma wiele zalet:

  • Wzrost liczby nowych klientów – stworzenie strony internetowej oraz skuteczna strategia marketingu w wyszukiwarkach umożliwi firmie osiągnięcie wysokiej pozycji w Google. Przełoży się to na większą liczbę wejść na stronę oraz poszerzy grono odbiorców Twoich usług.
  • Wykreowanie wizerunku profesjonalisty – estetyczny wygląd strony www, przystępna nawigacja, zrozumiały język serwisu oraz aktualizowana treść nakierowana na użytkownika sprawią, że zyskasz w ich odczuciu miano profesjonalisty.
  • Wzrost zaufania wobec Twojej firmy i usług – podczas przeglądania Twojej strony internetowej, na której teksty i grafika współgra ze sobą, wzbudzi wśród użytkowników uczucie, że skoro masz tak przyjazną stronę, to z pewnością jesteś dobrych usługodawcom, któremu warto zaufać.
  • Wzrost ilości konwersji – dobra nawigacja witryny poprowadzi celnie Twojego klienta do wyznaczonego miejsca. Wiąże się to ze wzrostem ilości konwersji, czyli zamierzonych przez Ciebie działań, które wykonuje klient np. złożenie zamówienia.
  • Umocnienie stosunków z klientami- regularnie aktualizowany blog firmowy/produktowy czy newsletter sprawią, że internauci będą powracali na Twoją stronę w poszukiwaniu atrakcyjnej oferty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *